معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛ زنان در تغییر مسیر اسلام و کشور نقش شایسته ای ایفا کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : زنان در تغییر مسیر اسلام و کشور نقش شایسته ای ایفا کردند.
کد خبر : 9951
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

به گزارش کاتنا ، سردار محمدرضا نقدی روز دوشنبه در اجلاسیه ۴۷۹ شهید زن لرستان با عنوان ” انیس شاهدان” بیان کرد: زنان شهید هنوز در یاد و خاطره مردم هستند و باید از مکتب آنان درس گرفت چراکه از تعلقات مالی دل بریدند و هستی خود را فدا کردند تا الگوی زن مسلمان ایرانی را به نمایش بگذارند و جهانیان را از این حقیقت آگاه کنند.

وی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، زنان مسلمان ایران معلم ثانی برای زنان اسلام هستند که الگوی شرقی متجهرانه و الگوی غربی که زن را وسیله ای برای جذب سرمایه های بیشتر کرده است نپذیرفته اند.

وی با بیان اینکه الگوی سوم، الگوی سازنده و انسان ساز زن مسلمان ایرانی است اظهار داشت: زنان در تغییر مسیر اسلام و کشور نقش شایسته ای ایفا کردند و به ما آموختند که عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی های زنانه خود است که در این راستا زن ایرانی نه از زن شرقی و نه از زن غربی الگو می گیرد بلکه انسانی مستقل، توانمند و الگو است.

سردار نقدی گفت: زن مسلمان ایران اسلامی به دور از هر گونه خود کم بینی و در اوج اثر گذاری در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه زن انقلابی ایرانی، عفیف، محجبه و شریف در اصل مرکز قرار دارد و فتوحات جدیدی کسب کرده است افزود: فاطمه الزهرا (س) برجسته ترین زن تاریخ در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بود که رسالت خود را مبنی بر دفاع از ولایت در کسوت یک زن انجام داد.

وی اظهار داشت: حضرت زینب (س) نیز رسالت زنانه خود را به حدی اثرگذار انجام داد که الگوی زنان تاریخ شد چراکه مکتب عاشورا را در میدان سیاست به دنیا معرفی کرد و پیام عاشورا را به جهانیان رساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مادرانی که پاره تن خود را به جبهه ها فرستادند بالاترین ایثارها را کردند و زنانی که مشوق همسران در دفاع از حرم هستند با الگو گیری از فاطمه الزهرا(س) و حضرت زینب(س) بزرگترین حماسه ها را خلق کردند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه زن ایرانی مسلمان الگوی سوم جهان است گفت: این الگو دشمن را به توطئه گری علیه این زن واداشته است چراکه تشخیص دادند دشمن اصلی همین زنها هستند و فرزندان از دامن آنان راهی جبهه های حق علیه باطل می شوند.

وی همچنین اضافه کرد: امروز اسرائیل رزمنده ندارد و هنرش این است که با هواپیما بر سر زنان و کودکان بمب خالی کند چراکه جوان فداکاری از دامن زن غربی برای مبارزه تربیت نمی شود.

وی با اشاره به حوادث سال گدشته در کشور گفت: سال گذشته بر اساس مشاهدات شاهدان و ثبت دوربین ها، خانمی فوت شد و جهان غرب تلاش کرد برای این اتفاق نظام را براندازی کند آیا اکنون این زنان و کودکان غزه را نمی بینند؟

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینان زن و کودک کش و خواهان زن بی بند و بار هستند تا به دو از الگوی زن مسلمان ایرانی باشد و فرزندان آنان جرات فداکاری و دفاع از ارزش ها را نداشته باشد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه اکثر مردم ایران به ارزش ها پایبند هستند اظهار داشت: رژیم صهیونیستی مرده است و آمریکا خودش به میدان آمد اما این خشم مسلمانان به انفجار می رسد و آنها را به زیر خواهد کشی.

وی با بیان اینکه امروز مردم خود به خود در صحنه دفاع از فلسطین هستند و تمام آزادی خواهان جهان به میدان آمده اند عنوان کرد: تمام قدرت ناوهای آنان به یک شلیک وابسته است و در آینده نزدیک حوادث بزرگی به نفع جهان اسلام رقم زده می شود و درس های سنگینی خواهند گرفت که افول قدرت آنان به سقوط تبدیل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار