حریق گسترده در گاراژ ضایعات نسیم‌شهر/ ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند

علیرضا بحرالعلوم

حریق گسترده در گاراژ ضایعات نسیم‌شهر/ ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند

معاون خدمات شهری شهرداری نسیم‌شهر، گفت: گاراژ دپو ضایعات در محله خیرآباد نسیم‌شهر طعمه حریق شد که ۵ ایستگاه آتش‌نشانی برای اطفا حریق عملیات انجام دادند.
کد خبر : 9726
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۱۴
حریق گسترده در گاراژ ضایعات نسیم‌شهر/ ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند

داود زرگری در گفت‌وگو با کاتنا در بهارستان، با اشاره به شدت آتش‌سوزی در گاراژ ضایعات، اظهار داشت: مواد قابل اشتعالی مانند لاستیک، پلاستیک، انواع کاغذ و کارتن و چوب در این گاراژ موجود بود که طعمه حریق شد.

وی با اشاره به مشارکت تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر در اطفاء حریق گاراژ ضایعات تصریح کرد: آتش نشانان شهرهای گلستان، صالحیه و اسلامشهر با امکانات لجستیکی در اطفاء حریق گاراژ ضایعات شرکت کرده و عملیات انجام دادند.

معاون خدمات شهری شهرداری نسیم‌شهر با بیان اینکه علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است گفت: عدم رعایت اصول ایمنی از سوی واحدهای صنفی خرید و فروش و دپو ضایعات منجر به زیان‌های غیرقابل جبران می‌شود.

زرگری در پایان با اشاره به خسارت صددرصدی گاراژ ضایعات پلاستیک و کارتن خاطرنشان کرد: ساماندهی صنوف مزاحم باید در اولویت مدیریت شهری قرار بگیرد تا مشکلات از این قبیل و آسیب‌های پس از آن همچون ترافیک، آسیب به اموال عمومی و خصوصی رخ ندهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار