ف گلپایگانی

هیچ پرنده متجاوزی در آسمان ایران ایمن نیست

جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با تجهیزات و فناوری‌های نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران، آسمان ایران امروز برای هیچ پرنده‌ای ایمن نیست و هر شی که بخواهد وارد حریم هوایی ایران شود با پاسخ قاطع رو به رو می‌شود.
کد خبر : 9175
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
هیچ پرنده متجاوزی در آسمان ایران ایمن نیست

امیر سرتیپ علی رضا الهامی روز جمعه در رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته مقدس، طی سخنانی بیان داشت: علاوه بر عرصه آسمان و هوافضا، نیروهای مسلح در عرصه دریا، زمین و سایر مولفه‌ها، قدرت بازدارندگی بی نظیری را بوجود آورده است.

امیر الهامی با تاکید بر اینکه امنیت اتفاقی نیست بلکه حاصل جهاد است، گفت: نیروهای مسلح ایران در هر سطحی که نیاز باشد توان و قدرت دفاع از خود در برابر هر متجاوزی دارد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی در تحقق تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: قدرت و توان نظامی و بازدارندگی نیروهای مسلح هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز در تولید تجهیزات و فناوری پرتوان و در عرصه خدمت رسانی پرانرژی و در صحنه است.

جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: امنیت امروز مهمترین مولفه‌ای است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آن را در بالاترین سطح خود به ارمغان آورده است.

وی اضافه کرد: دشمن بعثی به امید تجزیه و الحاق بخش‌هایی از خاک مقدس ایران، تجاوز به ایران را آغاز کرد، اما با مجاهدت و فداکاری ملت ایران شکست خورد و به نتیجه نرسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار