ف گلپایگانی

۶ پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم فعال است

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، گفت: درحال حاضر ۶ پارکینگ ویژه موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم جانمایی و احداث‌شده و ظرفیت بالایی برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان در این موضوع خاص است.
کد خبر : 9145
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
۶ پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم فعال است

علیرضا خلیلی افزود: راکبان موتورسیکلت وسایل نقلیه خود فقط باید در پارکینگ‌های در نظر گرفته‌ شده، قرار دهند در غیر این صورت وسیله نقلیه آنان با هماهنگی پلیس جمع‌آوری خواهد شد.

وی اضافه کرد:پارکینگ‌های سه راه خورشید، طبقه منفی ۳ پارکینگ زائر و پارکینگ وحدت در ابتدای خیابان جانبازان سه مورد از پارکینگ‌های با ظرفیت بالایی موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر است.

آرام‌سازی و خط کشی عرضی مقابل مدارس شهر

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، بیان داشت: در هفته‌های اول آغاز مدارس به دلیل عدم مشخص بودن سرویس مدارس و آمد و شد دانش‌آموزان توسط والدین تا مدرسه، شاهد حجم بالای ترافیک و راه‌بندان در سطح شهر قم هستیم.

وی ادامه داد: برای کاهش حجم ترافیک در روزهای اولیه بازگشایی مدارس بهتر است والدین زمان جابه‌جایی دانش‌آموزان خود به مدارس را به دقایق پایانی موکول نکنند و با مدیریت زمان، زودتر از منزل خارج شوند تا به پیک ترافیک در معابر شهری گرفتار نشوند.

خلیلی گفت: معابر اصلی محدوده ۸۰ مدرسه در شهر قم طی دو ماه گذشته باهدف عبور ایمن تر دانش‌آموزان، خط کشی عرضی شده‌است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: همچنین آرام‌سازی ترافیکی و کاهش سرعت خودروهای عبوری از مقابل مدارس نیز با نصب سرعت‌گیر، خط کشی عرضی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در حال نهایی شدن است.

وی یادآور شد: شهروندان و والدین در صورت مشاهده هرگونه خرابی یا مشکل پل‌های عابر پیاده، پله‌برقی و خط کشی عرضی در مقابل مدارس را برای رسیدگی سریع با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در میان بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار