ف گلپایگانی

افسوس رئیس فدراسیون فوتبال از عدم حضور تماشاگران؛ تاج: آزادی شکل بهتری به خود گرفته است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر : 9054
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
افسوس رئیس فدراسیون فوتبال از عدم حضور تماشاگران؛ تاج: آزادی شکل بهتری به خود گرفته است

مهدی تاج در خصوص حضورش در پرسپولیس و النصر و روند آماده سازی ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که ورزشگاه آزادی شکل و شمایل بهتری گرفته است. هرچند این ورزشگاه هنوز کار دارد و اقدامات زیادی باید برای مرمت آن انجام شود. وزیر ورزش خیلی پیگیر این موضوع بود و چندین بار برای مشاهده روند آماده‌سازی به ورزشگاه آمد.

وی افزود: باید با هم کار کنیم و کمک کنیم تا روند آماده‌سازی بهتر انجام شود. چمن ورزشگاه نیاز مبرمی به تعویض دارد که امیدوارم این موضوع هم هر چه سریعتر انجام شود از طرفی هم ان‌شاالله بتوانیم VAR ‌را در ورزشگاه آزادی مستقر کنیم. پس فردا صبح هم سیستم کمک داور ویدئویی به ورزشگاه نقش جهان می‌آید. تنها ایراد بازی پرسپولیس و النصر عدم حضور تماشاگران است. خیلی پیگیر بودیم تا این بازی با حضور آنها برگزار شود که متاسفانه نشد. امیدواریم از بازی‌های بعد شاهد حضور هواداران باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص استقبال هواداران ایرانی از تیم النصر عربستان، عنوان کرد: مردم ما مهمان نواز هستند و من از این موضوع کاملا خرسندم. سفیر عربستان و سرمربی النصر هم از ما تشکر و قدردانی کردند. با این حال، بعضی صحنه‌ها به نظرم خوشایند نبود و می‌توانست اتفاقات بهتری رقم بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار