ف گلپایگانی

سال تحصیلی جدید با ۳۰۵ هزار دانش‌آموز در قم آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: سال تحصیلی جدید در این استان با حضور بیش از ۳۰۵ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی آغاز خواهد شد.
کد خبر : 8983
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
سال تحصیلی جدید با ۳۰۵ هزار دانش‌آموز در قم آغاز می‌شود

علی‌رضا رحیمی روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح‌های آموزشی استان قم، بیان داشت: دراین رابطه یک‌هزار و ۶۰۰ مدرسه و فضای آموزشی آماده آغاز سال تحصیلی جدید است.

وی اظهار داشت: طی سال تحصیلی جدید حدود ۹.۵ میلیارد تومان جهت تهیه لباس فرم و بیمه دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان قم از طرف آموزش و پرورش استان هزینه شده‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در سطح مدارس استان، اظهار داشت: در همین خصوص طی یک‌سال گذشته ۲۵۰ مدرسه استان قم زیباسازی و شاداب سازی شده‌است.

رحیمی با اشاره به نقش مهم مدیران و معلمان در تحقق سند تحول آموزش و پرورش، گفت: اهداف سند تحول بنیادین بدون نقش‌آفرینی و دغدغه مستمر مدیران و معلمان قابل تحقق نیست.

وی اضافه کرد: مدیران مدارس استان باید طرحی را در مسائل آموزشی و تربیتی در پیش بگیرند که برآیند و خروجی نهایی آن، تربیت افراد مومن، شجاع و علاقه‌مند به مباحث دینی و ملی باشد.

رحیمی خاطرنشان کرد: مدیران و معلمان به عنوان امانت‌داران تربیتی و آموزشی جامعه، حق ندارند حرفی بزنند که برخلاف موازین دینی و آموزه‌های انقلاب اسلامی باشد.

۱۷‌طرح‌ آموزشی با ۱۷۵ کلاس درس و با زیربنای ۳۴ هزار و ۷۵۰ مترمربع، روز یکشنبه طی آیینی همزمان با بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی کشور با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور، در قم به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار