ف گلپایگانی

رهنمودهای رهبر انقلاب می‌تواند نقشه راه مقابله با دسیسه‌های دشمن باشد

دبیرکل حزب سبز ایران در آستانه دیدار تاریخی مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیانات ایشان را نقشه راه مقابله با دسیسه‌های دشمن در این استان دانست.
کد خبر : 8765
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۶
رهنمودهای رهبر انقلاب می‌تواند نقشه راه مقابله با دسیسه‌های دشمن باشد

«حسین کنعانی‌مقدم» در آستانه دیدار تاریخی مردم سیستان‌ و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تبعید مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان در دوران ستمشاهی و دلدادگی مردم استان به ایشان حاکی از ارتباط صمیمی و محبت‌آمیز مردم این استان و رهبر انقلاب است.

دبیرکل حزب سبز ایران با تأکید بر رابطه عمیق رهبر انقلاب اسلامی با مردم استان سیستان‌ و بلوچستان، اضافه کرد: دشمنان بر همین اصل است که نمی‌خواهند مردم این استان از محرومیت خارج شوند بنابراین تلاش می‌کنند با راهبرد ایجاد تفرقه و دامن زدن به ختلاف میان شیعه و سنی، فضا را به سمتی می‌برند تا خدمت‌رسانی به مردم استان با مشکل مواجه شود تا نداهای تفرقه‌انگیز شنیده شود. همه می‌دانند شرایط با رو شدن دست فتنه‌گرانی که به دنبال ایجاد اختلاف میان مردم ایران هستند، این توطئه خنثی خواهد شد و حقایق آشکار می‌شود.

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه دیدار جمعی از مردم استان سیستان‌ و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب می‌تواند فصل جدیدی را در مسائل استان ایجاد کند، گفت: گرچه دشمنان مخالف این نوع دیدارها هستند و تلاش می‌کنند با اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی و جولان گروه‌های تروریستی را مبنای حرکت سیاسی خود قرار دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار می‌تواند نقشه راه مقابله با چنین دسیسه‌هایی در این استان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار