ف گلپایگانی

اعزام ۸۰۰ خادم سخاءالحسین(ع) قم به کربلای معلی

مدیر روابط عمومی سخاء الحسین(ع) قم از اعزام و آغاز به کار فعالیت ۸۰۰ خادم افتخاری مسلط به زبان‌های روز دنیا در حرم مطهر امام حسین(ع) تا اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد.
کد خبر : 8401
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
اعزام ۸۰۰ خادم سخاءالحسین(ع) قم به کربلای معلی

علی بهرامی بیان داشت: خادمین سخاءالحسین(ع) در بخش‌های داخلی حرم مطهر امام حسین مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین از اقسانقاط جهان خواهند بود.

وی بابیان اینکه این خادمین از ۱۲ ماه صفر تا روز اربعین در بخش‌های مختلف حرم مطهر حسینی خدمات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: خادمین سخاءالحسین(ع) در بخش‌های داخلی حرم، کفشداری‌ها، امانات، مفقودین و مضیف حرم مطهر خدمت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی سخاء الحسین افزود: در برنامه امسال با فراخوانی که از سراسر کشور صورت گرفت،حدود ۵۰۰ خادم مسلط به زبان‌های روز دنیا ( عربی، انگلیسی، روسی، فرانسه، چینی، ترکی استانبولی و غیره) انتخاب شدند و مانند سایر خدام، پس از گذراندن مراحل گزینش، جهت تسهیل امور زائرین، امسال مشغول به فعالیت هستند.

بهرامی با اشاره به انبوه جمعیت در اربعین امسال، حجم فعالیت خدام را چندین برابر سال‌های گذشته برشمرد و اظهار داشت: خادمین سخاءالحسین، با همه توان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد عظیم و ارزشمند در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا(ع) خواهند بود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار