ف گلپایگانی

سپاهان فاتح جدال بزرگ با استقلال؛ صدرجدول طلایی ماند

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته سوم بیست‌وسومین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان اصفهانی به پایان رسید
کد خبر : 8015
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
سپاهان فاتح جدال بزرگ با استقلال؛ صدرجدول طلایی ماند

سپاهان و استقلال در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته سوم بیست‌وسومین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این بازی را کوپال ناظمی با کمک‌های فرهاد مروجی و حسن انتظاری برعهده داشت.

سپاهان در شرایطی که دو بازی گذشته خود را با پیروزی مقابل تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن به پایان رساند، به دنبال سومین برد خود در خانه بود تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

حریف سپاهان یعنی استقلال نیز با حاشیه‌ها و چالش‌های فراوانی روبه‌روست اما با ۶ امتیاز به دیار زاینده‌رود سفر کرد تا یک کار بزرگ را انجام دهد.

سپاهان فاتح جدال بزرگ با استقلال؛ صدرجدول طلایی ماند

دقایق حساس

دقیقه ۱۰: محمدجواد حسین نژاد از پشت محوطه جریمه فرصت خوبی برای ایجاد خطر بر روی دروازه سیدحسین حسینی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: ضربه کاشته سپاهان توسط رضا اسدی زده شد اما شوت محکم این بازیکن به راحتی در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۲۰: صالح حردانی با سرعت و تکنیک بالای خود میلاد زکی‌پور را از پیش رو برداشت اما توسط این بازیکن سرنگون شد، در حالی که استقلالی‌ها اعتقاد به خطا داشتند، کوپال ناظمی دستور به ادامه بازی داد تا نیمکت آبی‌ها اعتراضات تندی به این تصمیم داور داشته باشند.

سپاهان فاتح جدال بزرگ با استقلال؛ صدرجدول طلایی ماند

دقیقه ۴۲: پاس زبیر نیک نفس با اشتباه عجیب نیلسون جونیور همراه شد تا توپ در بهترین موقعیت نصیب کوین یامگا شود. دانشگر در حالی که قصد دفع توپ را داشت، ناکام ماند تا بازیکن استقلال فرصت ایده‌آلی را برای گلزنی به دست آورد اما واکنش به موقع پیام نیازمند دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

دقیقه ۲+۴۵: سپاهان در جناح چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد. سانتر رامین رضاییان با اشتباه مهلک مدافع استقلال همراه شد. ایمان سلیمی در حالی که با دستان باز برای دفع توپ به هوا پریده بود خطای هند انجام داد تا کوپال ناظمی نقطه پنالتی را نشان دهد. رضا اسدی پشت توپ ایستاد، ضربه اول را حسین حسینی به خوبی دفع کرد اما در برگشت این بازیکن توپ را به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان اصفهانی به پایان برسد.

سپاهان فاتح جدال بزرگ با استقلال؛ صدرجدول طلایی ماند

دقیقه ۵۲: پاس بلند یامگا در پشت مدافعان سپاهان به ارسلان مطهری رسید تا فرصت خوبی نصیب مهاجم استقلال شود اما ضربه محکم و بی دقت او با اختلاف زیادی از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: سپاهان در ضد حمله وارد محوطه جریمه استقلال شد و در یک رفت و برگشت توپ به شهریار مغانلو رسید، ضربه آکروباتیک این بازیکن پس از برخورد به ایمان سلیمی به راحتی در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: سانتر مهدی پور با دفع عجیب پیام نیازمند به شکل عجیبی راهی کرنر شد.

سپاهان فاتح جدال بزرگ با استقلال؛ صدرجدول طلایی ماند

دقیقه ۶۸: باز هم ارسلان مطهری موقعیت بسیار مناسبی را در محوطه جریمه میزبان به دست آورد، اما دخالت مدافعان سپاهان باعث شکل‌گیری کرنر شد.

دقیقه ۷۰: ارسال کنر رامین رضاییان با ضربه سر خطرناک نیلسون جونیور همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کمی در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۸۷: مهرداد محمدی با ورود به محوطه جریمه سپاهان، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که نیازمند این توپ را مهار کرد.

سپاهان با کسب برتری یک بر صفر در این دیدار، ۹ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند. استقلال هم با پذیرش نخستین شکست فصل در امتیاز ۶ ماند.

ایمان سلیمی و سیدحسین حسینی از استقلال و رضا شکاری و فرشاد احمدزاده از سوی کوپال ناظمی کارت زرد دریافت کردند.

فرشاد احمدزاده به دلیل کارت زرد دوم در نیمه دوم اخراج شد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی(آرمان رمضانی)، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری(مهرداد محمدی) و کوین یامگا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار