ویژه برنامه های هفته تعاون در استان لرستان اعلام شد

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان ویژه برنامه های گرامی داشت هفته تعاون در این استان را تشریح کرد.
کد خبر : 7928
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

به  کاتنا ،  سید فرهاد ناصری نیا روز سه شنبه 31 مرداد ماه در جمع خبرنگاران به نقش مهم تعاون در توسعه و مشارکت مردم در اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت : هفته تعاون امسال به نام حکمرانی تعاون حکمرانی مردم نامگذاری شده و با توجه به تقارن هفته دولت با هفته تعاون در سال جاری برنامه های این اداره کل با غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در سراسر استان آغاز خواهد شد .

 وی با اشاره به مردمی بودن تعاون افزود: در این هفته بنا بر توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی این بخش، همچنین مزایا و محاسن کار گروهی و کار جمعی و ترکیبی و گرایش مردم را  به سمت کار جمعی و گروهی داریم.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان  بیان کرد : در این هفته 13 طرح تعاونی در بخشهای مختلف اقتصادی با 294 عضو به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرحهای تعاونی در سطح استان زمینه اشتغال 2 هزار و 21 نفر فراهم می شود .

ناصری نیا در ادامه گفت :حضور در شرکتهای تعاونی و بررسی مسائل و مشکلات این شرکتها ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ، نشست تخصصی با فعالان بخش تعاون و تعاونگران ، تشکلات و اتحادیه های تعاونی ، برپایی میز خدمت رسانی در مصلای های نماز جمعه ، برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای شرکت های تعاونی از دیگر برنامه هفته تعاون و هفته دولت در سطح استان لرستان می باشد .

وی در پایان با بیان اینکه سعی بر این است از ظرفیتها و پتانسیل بخش تعاون در سطح استان استفاده شود ، اظهار کرد : مهمترین برنامه ما این است که فرهنگ کار گروهی و جمعی را ترویج دهیم تا مردم و جویندگان کار با مفاهیم این مهم بهتر از گذشته آشنا شوند و منجر به اشتغال و کارآفرینی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار