مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان خبرداد:دسترسی ۲۶۱ روستایی شهرستان دورود به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: با رسیدن اینترنت پرسرعت و با کیفیت به روستای چنار بر آفتاب شهرستان دورود دسترسی ۲۶۱ نفر اهالی روستا به اینترنت پرسرعت فراهم شد.
کد خبر : 7902
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

به گزارش کاتنا ، مجتبی صارمی سی‌ام مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: گام دیگری در توسعه ارتباطات روستایی در استان لرستان برداشته شد.

وی افزود: با احداث سایت جدید در روستای چنار بر آفتاب از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان دورود توسط اپراتور همراه اول دسترسی به اینترنت پر سرعت برای ۶۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۶۱ نفر اهالی روستا فراهم و به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

صارمی بیان کرد: توجه و توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و کمتر برخودار از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم است.

این مسئول یادآور شد: اجرای این پروژه‌ها، ارائه خدمات مطلوب ارتباطی و الکترونیکی و همچنین توسعه کسب و کارها و اقتصاد دیجیتال را به دنبال خواهد داشت.

صارمی با بیان اینکه ارائه فیبر نوری به منازل و کسب و کارها زمینه دسترسی به سرویس با کیفیت و پرسرعتی را برای کاربران فراهم می‌کند ، تصریح کرد: با ایجاد شبکه فیبر نوری در شهرها درخواست‌ها برای استفاده از ترافیک همراه کاهش پیدا می‌کند تا ضمن بهبود کیفیت نسل چهارم شبکه همراه زمینه توسعه نسل پنجم نیز فراهم شود و مردم لرستان بتوانند طعم شیرین فناوری را احساس کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار