استاندار لرستان: عملکرد مناسب تعزیرات منجر به ادا شدن شعار دولت سیزدهم می‌شود

استاندار لرستان گفت: حمایت و ایجاد بسترهای لازم و عملکرد مناسب تعزیرات حکومتی منجر به ادا شدن شعار دولت سیزدهم می شود.
کد خبر : 7890
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

به گزارش کاتنا، فرهاد زیویار روز دوشنبه سی ام مردادماه در جلسه معارفه رئیس تعزیرات حکومتی لرستان، عنوان کرد: مبنای واقعی دولت ها در نظام جمهوری اسلامی عدالت است که سازمان تعزیرات حکومتی با اقدامات اساسی خود از ارکان اصلی تحقق آن است.

وی با اشاره به شعار دولت سیزدهم، اظهار کرد: هرچه دولت مردمی تر باشد، قوی تر خواهد بود یعنی آنچه که مردم از دولت انتظار دارند محقق خواهد شد.

استاندار لرستان اولین انتظار نسبت به دولت مردان را اجرای عدالت برشمرد و گفت: اجرای عدالت تنها مربوط به قوه ی مجریه نبوده و وظیفه ی هر سه قوه اس.

زیویار در مورد اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی در استان ابراز کرد: در بحث کنترل بازار لرستان می تواند با همان ظرفیت ها و بسترهای داخل استان گام های موثر و خوبی برداشته شود.

وی به کنترل قیمت مسکن استان از ابتدای سال تا کنون اشاره کرد و گفت: در شرایطی که رشد تصاعدی قیمت مسکن در چند سال گذشته شرایط بازار را به گونه ای غیرقابل پیش بینی مبدل کرده بود، با اقداماتی که انجام شد از ابتدای سال تا امروز به شکل یک روند ثابت و تقریبا بدون تغییر درآمده است.

استاندار لرستان ادامه داد: کنترل قیمت مسکن نمونه ای از بهره گیری از امکانات موجود داخل استان است.

زیویار تاکید کرد: برای عملکرد بهتر تعزیرات باید از ظرفیت سایر دستگاه ها از جمله صمت، جهاد و … استفاده کرد و شرایط بهتری را در دو سال باقیمانده دولت سیزدهم رقم زد.

در این جلسه که جعفری نسب معاون تعزیرات کشور، ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و چند نفر از مسئولین تعزیرات کشور نیز حضور داشتند لطفی علی آبادی به عنوان رئیس سازمان تعزیرات حکومتی لرستان معرفی شد. پیش از این ملکی صادقی سرپرستی این سازمان را عهده دار بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار