ف گلپایگانی

نیروهای مسلح کشور با بهره‌گیری از نخبگان، اقتدار دفاعی بالایی دارند

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به سی‌ویکم مردادماه روز صنعت دفاعی کشور گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با بهره‌گیری از دانشمندان، نخبگان و متخصصان و تولیدگران صنعت دفاعی به یک اقتدار دفاعی بسیار بالایی دست پیدا کرده‌اند.
کد خبر : 7788
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۸
نیروهای مسلح کشور با بهره‌گیری از نخبگان، اقتدار دفاعی بالایی دارند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان‌پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر اظهار داشت: ما برای اولین بار در تاریخ ایران هواپیمای نظامی جنگنده، کشتی و ناو زیردریایی جنگی و قایق‌های پرنده تولید کرده‌ایم.

وی همچنین بیان داشت: برای اولین بار موشک‌هایی تولید کرده‌ایم که می‌تواند قلب اسرائیل غاصب را نشانه برود.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در بخشی سخنان خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر سران رژیم اشغال‌گر قدس غلط اضافی کنند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

آقاجان‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: نیروی اجتماعی بزرگی که در راهپیمایی اربعین به عشق حسین‌(ع) راهپیمایی می‌کنند، می‌خواهند بگویند ما امروز به ندای یاری خواستن حضرت سید الشهدا(ع پاسخ می دهیم.

وی همچنین افزود: به تعبیر حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسین هستیم، امروز هم می‌خواهیم به ندای آن حضرت لبیک بگوییم.

رئیس عقیدتی وزارت دفاع اضافه کرد: مردم قم که به عنوان شهر خون و قیام شناخته می‌شود، موفق شدند، با نثار جان عزیزان‌شان برای نخستین بار در تاریخ ایران، حاکمیت اسلامی را مستقر کنند.

آقاجان پور یادآور شد: شعار مردم در راهپیمایی ۱۹ دی ۱۳۵۶ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود و توانستیم نظام‌الهی را استقرار بدهیم، اما برای اینکه این نظام و استقلال‌مان حفظ شود، باید قوی و قدرتمند باشیم تا بتوانیم در برابر تجاوز بیگانگان ایستادگی کنیم.

رئیس عقیدتی وزارت دفاع تاکید کرد: اگر یک ملتی قوی نباشد، بیگانگان به کشورش تعرض می‌کنند، این تجربه تاریخی را داریم، اشتباهی که دشمنان نظام در تحمیل جنگ انجام دادند، این بود که فکر کردند، ملت ایران ضعیف است، و قدرت و توانایی لازم را برای مقابله با دشمنان ندارد، روی همین جهت کشور را مورد حمله قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار