ف گلپایگانی

۷۰ موکب ایرانی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعینی به عراق اعزام شدند

رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: ۷۰ موکب ایرانی با اعژام به عراق، در مسیر کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.
کد خبر : 7718
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
۷۰ موکب ایرانی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعینی به عراق اعزام شدند

حجت الاسلام سید محمود موسوی، شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مواکب مردمی همزمان با اول ماه صفر، در چهار نقطه ورودی استان خوزستان و پایانه‌های شلمچه و چذابه مستقر شده‌اند.

رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان، از اعزام ۷۰ موکب ایرانی به کشور عراق خبر داد و افزود: در پایانه مرزی شلمچه و مسیر منتهی به این گذرگاه ۴۵۰ موکب مستقر شده که هم در رفت و هم در بازگشت به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
حجت الاسلام موسوی گفت: همچنین در پایانه چذابه نیز ۳۵۰ موکب توسط مردم و نهادهای مردم نهاد مستقر شده است.
وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی بسیار خوبی در آمادگی مواکب صورت گرفته است، بیان کرد: در بحث اسکان زائران نیز با توجه به گرمای هوا، شرایط آب و هوایی استان و شرجی بودن هوا به طور مرتب برنامه ریزی شده و آمادگی خدمات دهی به زائران حسینی را داریم.
وی به برنامه ریزی برای اسکان و پذیرایی راحت از زائران در مساجد و حسینیه‌های خوزستان اشاره کرد و گفت: مردم خوزستان از فردا مهمانان عزیز و نازنینی بنام زائران آقا امام حسین علیه‌السلام را دارند و همه استان از جمله دستگاه‌های اجرایی و مردم با تمام ظرفیت بسیج شده‌اند تا از زائران استقبال و پذیرایی کنند.
رئیس کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان، با بیان اینکه برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم در بحث تغذیه زائران انجام شده است، گفت: همه ما موکب‌دار هستیم و منازل ما نیز موکب است که در خدمت زوار آقا ابا عبدالله الحسین (ع) قرار داده شود.

مرز شلمچه از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی در ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار