معاون استانداری لرستان تاکید کرد؛ لزوم آموزش به‌منظور توانمندسازی شوراها در رفع مشکلات شهری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم آموزش به‌منظور توانمندسازی شوراها در رفع مشکلات شهری تاکید کرد.
کد خبر : 7705
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

به گزارش کاتنا، احمدرضا دالوند در اولین نشست ملی مشترک مدیران دفاتر امور شهری استانداری‌ها و روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور با اشاره به اهمیت شوراها، اظهار کرد: تشکیل این نهاد ریشه در قرآن و مبانی دین اسلام دارد، از این رو به فرمان حضرت امام‌(ره) شوراها با داشتن اختیارات کافی در اداره‌ی امور شهرها در چند اصل به قانون اساسی اضافه شد.

وی شکل‌گیری شوراها را از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این نهاد نوپا نمونه‌ای از مدیریت شهری است که بر اساس مردم‌سالاری دینی پایه‌ریزی شد.

معاون استاندار بر لزوم آموزش شوراهای شهر و روستا به منظور توانمندسازی در نظارت و اداره امور تاکید کرد و گفت: ارتقاء سطح کیفی عملکرد از طریق افزایش سطح دانش، مهارت و همچنین بهبود وظایف نظارتی از طریق آموزش برای اعضای شوراها امری ضروری است.

وی موفقیت و توسعه شهر و روستا را در سایه وفاق، همدلی و همکاری بین شوراها عنوان کرد و افزود: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات با مشورت و هم‌اندیشی بین اعضا شورای شهر و مدیران شهری رفع شده و امیدواریم این همکاری و وفاق باعث رضایت مردم، توسعه و آبادانی شهر‌ها شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار