استاندار لرستان: هم‌افزایی دستگاه‌ها و نظام علمی برای ارتقای جایگاه علمی استان الزامی است

استاندار لرستان بر همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نظام علمی استان برای ارتقای جایگاه استان در نظام علمی و دانشگاهی کشور تاکید کرد.
کد خبر : 7699
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

به گزارش کاتنا، فرهاد زیویار در بیست و یکمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در سالن جلسات این دانشگاه با اشاره به اینکه در لرستان ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که باید مورد بهره‌برداری قرار بگیرند، عنوان کرد: دانشگاه محل تولید و تربیت کادر و سرمایه‌های انسانی کشور است و اگر به خوبی مورد توجه قرار بگیرد می‌تواند گام‌های اساسی برای پیشرفت کشور و استان بردارد.

وی افزود: مجموعه دانشگاه آزاد در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی استان سهیم بوده و باید با همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نظام علمی استان گام‌های بلندتری برای ارتقای جایگاه استان در نظام علمی و دانشگاهی کشور برداشته شود.

زیویار دانشگاه را سرمایه دانست و افزود: دانشگاه نباید صرفا در دانشگاه بماند و باید با ابتکارات مختلف به مدارس، زندان‌ها، جامعه، صنعت راه پیدا کند.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت طرح و ایده گفت: یک برنامه قبل از اعتبار و بودجه نیاز به ایده مناسب برای اثرگذاری بیشتر دارد که بتواند تهدیدات را نه تنها از کشور؛ بلکه فرصت‌آفرینی و اشتغال نیز به همراه داشته باشد و به یک موقعیت اساسی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ابتکار صرفا به معنای حرف جدید نیست، عنوان کرد: مولدسازی در دانشگاه آزاد به عنوان یک ابتکار می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار