سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان: عملکرد کاریابیهای غیر دولتی در سطح استان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرند

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به لغو مجوز کاریابی های غیرفعال هشدار داد و گفت:عملکرد کاریابی های غیر دولتی در سطح استان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرند.
کد خبر : 7665
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۰

به گزارش  کاتنا ، سید فرهاد ناصری نیا در جلسه هیات استانی بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مراکز مشاوره شغلی و کاریابیهای غیر دولتی استان که با حضور مدیران کاریابیهای غیر دولتی و در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید ، اظهار داشت: به کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی یکی از وظایف اصلی کاریابی هاست  و در این راستا عملکرد این کاریابیها به طور مستمر مورد ارزیابی قرار گرفته و بر این اساس رتبه بندی خواهند شد.

وی افزود: با هدف ارزیابی هر یک از واحدهای کاریابی غیر دولتی در سطح استان، شاخصهای ارزیابی بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه تدوین شده و به صورت مستمر در طول سال مورد بررسی میدانی قرار خواهند گرفت و در پایان هر دوره زمانی، امتیاز هر یک از کاریابی ها تعیین شده و در صورت عدم تحقق اهداف وزارت متبوع و یا بروز هر گونه تخلف مجوز فعالیتشان باطل می شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: مراکز کاریابی در سطح استان باید با هم افزایی و تعامل با واحدهای اقتصادی  ، فرصت های شغلی را برای افراد جویای کار معرفی کنند و حداکثر افراد بومی هر منطقه را جهت کار معرفی نمایند.

ناصری نیا با اشاره به اینکه  اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان موظف به بررسی وضعیت آمار و عملکرد کاریابیهای استان و ساماندهی و پالایش این مراکز  است تصریح کرد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی های غیرفعال حذف می شوند تا ظرفیتهای جدید جهت ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم گردد.

وی به برگزاری دوره های آموزش مشاوره شغلی و روابط کار برای کاریابیهای استان خبر داد و گفت : 23 مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در سطح استان لرستان فعالیت می کنند و به کارجویان خدمات ارائه می دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار