در دیدار استاندار لرستان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان شد؛ پیگیری و اقدام ویژه برای بهبود وضعیت اشتغال لرستان

ستاندار لرستان در دیدار با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تاکید رئیس جمهور و دولت مبنی بر ضرورت توجه ویژه به بحث اشتغال، بر پیگیری و اقدام ویژه برای بهبود وضعیت اشتغال لرستان در لرستان تأکید کرد.
کد خبر : 7662
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۱

به گزارش کاتنا ، فرهاد زیویار،  در دیدار با ویر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت توجه ویژه دولت به بحث اشتغال در این استان تأکیدکرد و اظهار داشت :اجرای طرح توسعه اشتغال در استان گامی برای رونق اقتصادی و اشتغال در لرستان خواهد بود.

استاندار لرستان با اشاره به وضعیت اشتغال در لرستان و یادآوری سوابق و فداکاری‌های مردم این استان در انقلاب، دفاع مقدس و وفاداری مردم لرستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های وزارت کار، سازمان‌ها و شرکت‌های مادر تخصصی تابعه برای کاهش نرخ بیکاری در لرستان ضرورت دارد.

وی سرمایه‌گذاری‌، توسعه و استفاده از ظرفیت‌های استان را برای کاهش نرخ بیکاری و بهبود اشتغال در این استان را ضروری دانست.

زیویار از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای اجرای طرح توسعه اشتغال و سفر به استان لرستان دعوت کرد.

مرتضوی نیز در این دیدار ضمن موافقت و تایید موارد مطرح شده برای پیگیری این موارد دستور مساعد دادند و مقرر گردید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی اولین سفر استانی خود را بین استان‌های با آمار اشتغال پایین ، به لرستان داشته باشند.

سید صولت مرتضوی در همین راستا معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای اجرای طرح توسعه اشتغال در لرستان مامور کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار