مدیرعامل شرکت آبفا استان مطرح کرد؛ وجود ۲۹۵هزار مشترک در شرکت آبفا لرستان / ساخت ۵ تصفیه خانه در سطح استان

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: ۶۰ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش شبکه فاضلاب است.
کد خبر : 7561
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش کاتنا ، یاسر اکبریان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون چهار تصفیه خانه فاضلاب استان در مدار بهره برداری است اظهار کرد: تصفیه خانه شهر خرم آباد با ظرفیت ۸۴ هزار، بروجرد ۲۶ هزار، الیگودرز ۱۵ هزار و پلدختر با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در مدار بهره برداری قرار دارند.

وی افزود: ساخت پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ازنا با ظرفیت ۱۱ هزار، دورود با ظرفیت ۱۸ هزار، کوهدشت ۲۶ هزار، نورآباد ۱۶ هزار و الشتر با ظرفیت ۶ هزار مترمکعب نیز در دست اجرا می‌باشند.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان درخصوص تاسیسات فاضلاب روستایی استان نیز گفت: تکمیل تاسیسات پنج تصفیه خانه فاضلاب روستای گندمینه الیگودرز، کفراج نورآباد، چغابدار و سیاهکل دورود، بدرآباد علیا و ده محسن خرم آباد جزو خدمات دهی این شرکت و در دستور کار است.

اکبریان اضافه کرد: فاضلاب ها یکی از عوامل آلودگی محیط زیست هستند که می بایست آنها را به طریق بهداشتی جمع آوری و تصفیه کرد و مجددا به طبیعت بازگرداند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: ۲۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات فاضلاب در استان لرستان بوده و طول خطوط شبکه فاضلاب شهرهای استان هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار