ف گلپایگانی

حادثه عصر امروز حرم مطهر شاهچراغ(ع) یک اقدام تروریستی ناموفق بود/تایید شهادت یکی از خادمان

تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) گفت: حادثه عصر امروز این حرم مطهر که منجر به شهادت یک نفر از خادمان و مجروحیت هشت نفر شد، یک اقدام ناموفق و کور تروریستی بود.
کد خبر : 7528
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۰
حادثه عصر امروز حرم مطهر شاهچراغ(ع) یک اقدام تروریستی ناموفق بود/تایید شهادت یکی از خادمان

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری شامگاه بیان کرد: در این اقدام تروریستی ماموران امنیتی و انتظامی حرم به موقع وارد عمل شدند و اجازه اقدام داده نشد.

وی تصریح کرد: عامل حمله تروریستی هشت خشاب پر همراه خود داشته اما پس از مواجه شدن با واکنش سریع نیروهای امنیتی موفق به اقدامی موثر نشد و چند گلوله بی هدف به سمت اتاقک نگهبانی و زائران و خادمان شلیک کرد.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ گفت: این بارگاه منور یک مرکز معنوی دینی ویژه و مورد توجه عموم مومنان است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت در ایران اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام کلانتری ادامه داد: اینها نمی توانند ببیند که یک مرکز دینی این گونه مورد توجه قرار دارد و بعد از اینکه دو نفر از عناصر تروریستی حمله سال گذشته اعدام شدند، تهدید کردند که انتقام می گیریم.

وی تاکیدکرد: این حرکتی کور بود که عاملان آن می‌خواستند برای گرفتن انتقام انجام دهند و البته از نظر ما یک حرکت ناکام تروریستی محسوب می شود و انشاءالله خداوند عنایت کند نور اهل بیت عصمت و طهارت روز به روز روشن تر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار