ف گلپایگانی

یاغی به‌زودی روی نیمکت آبی‌ها؛ تکاپوی باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد

باشگاه استقلال برای برطرف کردن موانع و چالش‌های پیش‌روی ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب گام‌های مثبتی برداشته و شنیده می‌شود طی روزهای آتی مجوز حضور یاغی فوتبال ایران بر روی نیمکت آبی‌های پایتخت صادر خواهد شد.
کد خبر : 7473
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
یاغی به‌زودی روی نیمکت آبی‌ها؛ تکاپوی باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد

مهدی هاشمی‌نسب برای هواداران استقلال نام ویژه و ماندگار است. او سال‌ها پیش در انتقالی جنجالی پیراهن پرسپولیس را از تن خارج کرده و به استقلال پیوست تا یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران را رقم بزند.

هاشمی‌نسب در دربی سال ۷۹ با پروازی دیدنی دروازه احمدرضا عابدزاده را باز کرد تا بین هواداران استقلال محبوبیت ویژه‌ایی داشته باشد.

وی در عرصه مربیگری و در سال‌های اخیر یکی از دستیاران نکونام بوده و حتی پیش از شروع اولین تمرین استقلال، در کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا کرد اما بنا به دلایلی حضورش در جمع کادر فنی آبی‌ها به تاخیر افتاد.

در نهایت پس از هفته‌ها بحث و گمانه‌زنی‌های متعدد و انتشار اخبار و شایعات متفاوت، باشگاه استقلال با مهدی هاشمی‌نسب برای حضور در جمع کادر فنی این تیم به توافق رسید و یاغی فوتبال ایران در روزی که استقلال برای بازی با صنعت نفت به آبادان سفر کرده بود با این تیم قرارداد همکاری امضا کرد.

جمعه شب، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در یکی از برنامه‌های تلویزیونی خبر ناخوشایندی را برای استقلالی‌ها اعلام کرد و گفت:”قرارداد هاشمی‌نسب تاکنون ثبت نشده و با توجه به اینکه سقف قرارداد آنها پُر است، امکان ثبت وجود ندارد.”

با این حال، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حکایت از این دارد که مدیران باشگاه استقلال سخت در تلاش هستند چالش‌های موجود را برای ثبت قرارداد و نشاندن مهدی هاشمی‌نسب بر روی نیمکت تیمشان برطرف کنند.

در این باره گام‌های مثبتی برداشته شده و شنیده می‌شود طی روزهای آینده مجوز حضور یاغی روی نیمکت استقلال صادر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار