ف گلپایگانی

دولت مجوز انتقال کارکنان استان قم، به ادرات شهرستانها را به مدیریت استان واگذار کرد

استاندار با اشاره به روند شکل گیری و فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در شهرستان های تازه تاسیس، اظهار داشت: با تعاملات شکل گرفته با دولت، امکان جابه جایی نیروها به ادرات در سطح شهرستانها به مدیریت استان واگذار شده است.
کد خبر : 7466
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
دولت مجوز انتقال کارکنان استان قم، به ادرات شهرستانها را به مدیریت استان واگذار کرد

سیدمحمدتقی شاهچراغی روز شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان قم، اضافه کرد: بخشی از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در شهرستان های تازه تاسیس مستقر شده اند و باید زمینه استقرار همه دستگاه هایی که تکلیف قانونی و اداری دارند هرچه زودتر محقق شود.

وی با تاکید به اینکه برخی دیگر از ادارات کل استان نیز باید ادارات شهرستانی خود را فعال کنند، یادآور شد: برای دستگاه‌هایی که اولویت دارند باید از طریق مولدسازی و یا تهاتر زمینه‌سازی فعالیت در شهرستان‌ها را محیا کنند.

استاندار قم با بیان اینکه برای جلب رضایتمندی مردم و حل برخی مطالبات عمومی باید از همه زمینه ها و راهکارهای موجود بهره جست، تصریح کرد: بخش زیادی از مسائل استان با همراهی بین دستگاهی و برخی دیگر نیز با پیگیری در سطح کلان قابل حل است که مدیران باید هر دو زمینه را بصورت همزمان دنبال کنند.

شاهچراغی ادامه داد: پاسخگویی به مطالبات و افزایش رضایتمندی عمومی اولویت نخست مجموعه مدیریت استان است و برنامه‌های دستگاه های اجرایی استان باید بر حل مشکلات و پاسخگویی به نیازمندی های عمومی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار