ف گلپایگانی

حجم سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم رو به افزایش است

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده برای حمایت از فعالان اقتصادی، حجم سرمایه‌گذاری در این منطقه اقتصادی به صورت مستمر رو به افزایش است.
کد خبر : 7342
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
حجم سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم رو به افزایش است

محمود داوودآبادی روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم به مناسبت روز خبرنگار در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: ما برای حمایت از فعالان اقتصادی و افزایش حجم تولید و اشتغال، انواع الگوهای واگذاری زمین را در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به اجرا گذاشتیم که حاصل آن رشد سریع متقاضیان دریافت زمین، سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی واحد تولیدی در این منطقه است.

وی با اشاره به حمایت‌های خاص منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم از شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: اختصاص زمین به این شرکت‌ها در صورت دارا بودن شرایط لازم در منطقه به صورت رایگان صورت می‌گیرد و این موضوع به طور حتم کمکی بزرگ به تحقق شعار سال و رشد تولید است.

وی ادامه داد: وجود شفافیت کامل در فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان،‌ سرلوحه کار ماست و هرگونه اقدامی که انجام می‌دهیم بر این اساس است؛ در این راستا خود را امانت‌دار مردم می‌دانیم و به دنبال آن هستیم که رسالت اجتماعی خود را به خوبی انجام دهیم.

داوود آبادی همچنین با اشاره به نقش خبرنگاران در موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: تمام تلاش‌های انجام شده در بخش‌های مختلف زمانی تاثیرگذاری لازم را خواهد داشت که با پوشش خبری مناسب برای مردم تبیین شود و ما در این مسیر قدردان کاری که اصحاب رسانه انجام می‌دهند، هستیم.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به‌عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

گفتنی است درحال حاضر ۱۴۷ واحد تولیدی فعال در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در حال فعالیت هستند.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ۵۰ کیلومتری شهر قم، به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال – جنوب و شرق – غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار