ف گلپایگانی

انتخابات فرصت نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای انتخابات و فرصت نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور را یک نعمت بزرگ ذکر کرد.
کد خبر : 7293
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
انتخابات فرصت نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور است

انتخابات و فرصت نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور، یک نعمت بزرگ است. امام بزرگوار ما با نگاه عمیق و روشن خود به نقش آفرینی مردم ایمان داشت و امروز رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی- پرچمدار صیانت از فعلیت جمهوریت در نظام اسلامی است.

بیانیه حاکیست: این که مردم تصمیم بگیرند و با انتخاب خود منشأ اثر باشند، هیچ‌گاه یک سیاست مقطعی و گذرا نبوده و در جمهوری اسلامی ایران در کنار اسلامیت نظام، همواره مردم سالاری و جمهوریت، ترویج و تبلیغ شده است.

دربخش دیگری از بیانیه شماره یک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده‌است: اکنون که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع شده است و نخبگان و فعالان سیاست، فرهنگ و اقتصاد، تلاش دارند خود را در معرض رأی مردم قرار دهند؛ ضمن تمجید از این احساس مسئولیت در داشتن دغدغه و برنامه جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی، از همه جریانات فکری و سیاسی متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌کنیم قدردان این نعمت انتخابات باشند و برای نقش آفرینی و مسئولیت پذیری، تکلیف مدارانه پای به میدان بگذارند.

بیانیه حاکیست:‌ بی‌شک، همه سلایق سیاسی باید در این عرصه، اندیشه‌ها و ایده‌های خود را در چارچوب اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به محک انتخاب مردم بسپارند و این مسیر، تنها راه پیشبرد جمهوریت و اسلامیت نظام و قوی شدن ایران عزیز است. چشم دوستان و دشمنان مردم ایران نظاره‌گر رفتارهای سیاسی و انقلابی مردم و نخبگان جامعه ماست و امیدواریم ثبت‌نام‌ها همان طورکه تاکنون از استقبال خوبی برخوردار بوده است، همچنان پرشور ادامه یابد.

دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده‌است:‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم إن‌شاءالله در فرصت‌هایی دیگر، به گونه تفصیلی به این مهم خواهد پرداخت و مسئله مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های خود تبیین خواهد کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار