ف گلپایگانی

اقدام غیر حرفه‌ای تیم رسانه‌ای آبی‌ها/ چرا کانال استقلال مصاحبه نکونام را منتشر نکرد؟

پخش مصاحبه سرمربی تیم فوتبال استقلال از کانالی غیر از مجرای اصلی آن، اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای محسوب می‌شود و از وجود شکاف در این باشگاه حکایت دارد!
کد خبر : 7243
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
اقدام غیر حرفه‌ای تیم رسانه‌ای آبی‌ها/ چرا کانال استقلال مصاحبه نکونام را منتشر نکرد؟

تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال در اقدامی عجیب و خلاف عرف مصاحبه انتقادی جواد نکونام علیه این باشگاه را جهت انتشار در اختیار چند رسانه خاص قرار داد؛ اقدامی که در نوع خود کم‌سابقه یا شاید بی‌سابقه باشد زیرا تمام اخبار و مطالب اختصاصی باشگاه استقلال در کانال رسمی این باشگاه در فضای مجازی منتشر می‌شود و برای تمام خبرنگاران مرجع است.

این اقدام غیر حرفه‌ای آن هم در آستانه روز خبرنگار از تیم رسانه‌ای استقلال که سابقه سال‌ها حضور در رسانه‌ را داشته‌اند، دور از ذهن و در عین حال ناراحت‌کننده است!

باشگاه استقلال به‌رغم مسائل مالی و جابه‌جایی‌های متعدد مدیریتی در سال‌های اخیر، همچنان یک کل هماهنگ است که تیم رسانه‌ای، بخش کوچکی از آن و زیرمجموعه روابط عمومی است و مطابق پروتکلی نانوشته، مصاحبه نکونام باید از طریق تیم رسانه‌ای در اختیار معاون ارتباطات قرار گرفته و سپس در کانال رسمی باشگاه منتشر شود اما وقتی این مصاحبه خارج از چهارچوب باشگاه به چند رسانه داده می‌شود، حاکی از آن است که بخش رسانه‌ای آبی‌ها به طور مستقل و خارج از دایره معاونت ارتباطات عمل کرده و متعاقبا از دودستگی در این باشگاه حکایت دارد که البته در شرایط فعلی استقلال، نمی‌تواند برای هوادار خبر خوبی باشد.

اینکه کدام رسانه محرم استقلال و کدام نامحرم است، تفکری سلیقه‌ای محسوب می‌شود که البته موجی از دودستگی را بین خبرنگاران ایجاد می‌کند و نتیجه‌ای جز حاشیه‌سازی ندارد. لازم به ذکر است که انتشار مصاحبه مذکور در سرویس ورزشی ایرنا، صرفا در راستای احترام به خوانندگان این مجموعه صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار