ف گلپایگانی

قراردادهای ترکمانچای استقلال در هتل «اسکناس»؛ آتش زیر خاکسترِ ۱۶۱میلیاردی!

گرچه باشگاه استقلال بخشی از بدهی خود به بازیکنان این تیم را پرداخت کرده اما گفته می‌شود که همچنان مبلغ ۱۶۱ میلیارد تومان از مطالبات آنها باقیمانده است!
کد خبر : 7212
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
قراردادهای ترکمانچای استقلال در هتل «اسکناس»؛ آتش زیر خاکسترِ ۱۶۱میلیاردی!

بازیکنان استقلال در دومین روز مرداد دست به اعتصاب زده و از حضور در تمرینات خودداری کردند. آنها که از عدم دریافت مطالبات‌شان به شدت شاکی بودند به صورت دسته جمعی پیام‌هایی را در صفحه شخصی‌شان در فضای مجازی منتشر و اعلام کردند تا زمانی که اقدام مثبت و جدی از سوی مدیران باشگاه صورت نگیرد تعطیلی تمرین ادامه خواهد داشت!

روزهای پرحاشیه و جنجالی استقلالی‌ها ادامه داشت تا اینکه پیامی در کانال رسمی این باشگاه منتشر و به بازیکنان وعده داده شد که «تا دهم مردادماه بخشی از مطالبات آنها پرداخت می‌شود!»

باشگاه استقلال هفته گذشته توانست بخشی از تعهدات حامیان مالی قبلی خود را زنده و مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کند؛ این پرداختی سبب شد تا دریافتی بازیکنان و اعضای تیم به حدود ۷۰درصد برسد.

با این حال، قراردادهای ترکمانچای که در یکی از هتل‌های معروف پایتخت با بازیکنان استقلال بسته شد، میراث شومی را برای این باشگاه بر جای گذاشته است و به طور حتم تبعات آن همچنان دامن آبی‌ها را خواهد گرفت!

 

گفته می‌شود پیش از پرداختی هفته گذشته، باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم در مجموع ۲۰۱ میلیارد تومان بابت عدم تسویه لیگ بیست‌ودوم بدهکار بود و پس از تقسیم مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بین بازیکنان این تیم، حالا همچنان ۱۶۱ میلیارد تومان از مطالبات آنها باقی مانده است!

به طور حتم این بدهی آتش زیر خاکستری است که در هفته‌های آینده باز هم حاشیه‌هایی را برای این تیم به همراه خواهد داشت زیرا باتوجه به شواهد و قرائن و شرایط مالی پیچیده‌ای که باشگاه استقلال با آن دست به گریبان است، احتمالا تنها بتواند از عهده هزینه‌های جاری و مبالغ قراردادهای جدید بربیاید.

این در حالی است که آبی‌های پایتخت که تازه از دردسری به نام ریکاردو ساپینتو رها شده‌ و جواد نکونام را روی نیمکت خود می‌بینند، در فصل نقل و انتقالات تابستانی هم فعالیت چندانی نداشته و علاوه بر این، ستاره‌های خود را نیز از دست داده‌اند. به همه این مصائب، این را هم اضافه کنید که استقلال باید در شروع لیگ بیست‌وسوم پنجشنبه هفته جاری در آبادان به مصاف صنعت نفت برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار