ف گلپایگانی

رئیسی: هر کاری که مدیران را از خدمت به مردم بازدارد خطای راهبردی است

رئیس‌جمهور نگاه امیدوارانه، تحول‌خواه و روحیه جهادی و انقلابی مسئولان را متضمن حل مشکلات کشور دانست و گفت: گرفتار شدن در هر حاشیه‌ای که مدیران را از خدمت به مردم بازدارد حتما یک خطای راهبردی است.
کد خبر : 7203
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
رئیسی: هر کاری که مدیران را از خدمت به مردم بازدارد خطای راهبردی است

سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت خطاب به مسئولان بخش‌های مختلف دولت تاکید کرد ضمن پرهیز از گرفتار شدن در امور حاشیه‌ای، همه توجه و تمرکز خود را به گره گشایی از مشکلات کشور معطوف کنند.

رئیس جمهور نگاه امیدوارانه، تحول‌خواه و روحیه جهادی و انقلابی مسئولان را متضمن حل مشکلات کشور دانست و گفت:‌ رویکرد کلی حرکت و اقدام مسئولان باید معطوف به باز کردن گره‌ها از مشکلات کشور باشد و در این مسیر نیز نباید گرفتار حاشیه شد.

پرداختن به حاشیه‌ها حتما خطای راهبردی است

سید ایراهیم رئیسی با بیان اینکه امروز گرفتار شدن در هر حاشیه‌ای که مدیران کشور را از متن اصلی که همان خدمت به مردم است بازدارد حتما یک خطای راهبردی است، بر ضرورت پیگیری مصرانه و مستمر مسائل کشور و مطالبات مردم تا حصول نتیجه از سوی مدیران در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین اقدامات، خدمات و دستاوردهای دولت طی دو سال گذشته را شایسته تبیین و تنویر برای افکار عمومی دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ و پاسداری از هنجارهای فرهنگی جامعه گفت‌: کشف حجاب، هنجارشکنی و شکستن حریم عمومی جامعه است و در عین حال خلاف شرع و قانون نیز می‌باشد و نیاز است با اتکا به قوانین موجود و همچنین مشارکت عمومی نسبت به رفع آن اقدام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار