رئیس جهاد کشاورزی لرستان خبرداد؛ پیش بینی تولید هفت هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ تا پایان مرداد جاری در استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: هفت هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ معادل ۲ برابر مصرف استان تا پایان مرداد جاری تولید می‌شود.
کد خبر : 7156
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۸

به گزارش کاتنا ، سید عماد شاهرخی در جلسه امنیت غذایی با محوریت تولید مرغ گوشتی اظهار کرد: به طور مستمرگزارشات روند جوجه ریزی و تولید مرغ گوشتی در استان را بررسی می‌کنیم و تاکنون دراین زمینه مشکلی وجود نداردوجای نگرانی نیست.

وی افزود: در لرستان روند جوجه‌ریزی مطلوب است و در این راستا جلسات و گزارشات شهرستان‌ها به صورت هفتگی پیگیری می‌شود و در مجموع یک دستورالعمل ۸ ماده‌ای برای شهرستان‌ها درنظر گرفته‌ایم تا براین اساس بتوانیم به سطحی که برای استان اعلام شده برسیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: در لرستان طبق برنامه ریزی وبرش استانی پیش بینی می شود از ۴میلیون و ۳۰۰ هزار جوجه ریزی قریب به ۷ هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ تولیدی درهفته پایانی مردادماه جاری داشته باشیم که این میزان دو برابر نیاز استان است.

وی تصریح کرد: طبق برش استانی به همراه استانها که اعلام شده و بنا به اطلاعات اخذ شده از روند مناسبی برخوردارهستیم و ارزیابی ما این است که تا پایان ماه جاری به هدف نهایی یعنی برش تعیین شده برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار