ف گلپایگانی

رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در رقابت‌های جهانی ترکیه، از کشتی‌گیران باغیرت، مربیان و همه دست‌اندرکاران این تیم سپاسگزاری و برای همه آنان آرزوی توفیقات روزافزون کرد.
کد خبر : 7028
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور را تبریک گفت

متن پیام تبریک دکتر سید ابراهیم رئیسی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخارآفرینی و قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.

بی‌شک درخشش و موفقیت پی در پی جوانان و نوجوانان کشورمان در مسابقات مختلف جهانی، نشان از استعداد و توانمندی‌های فرزندان این مرز و بوم دارد که شایسته است با افزایش حمایت‌ها، شاهد تداوم پیروزی آنان در دیگر عرصه‌های ورزشی باشیم.

اینجانب از همه کشتی‌گیران با غیرت، مربیان و همه دست‌اندرکاران این تیم صمیمانه سپاسگزارم و برای همه آنان آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۹ تا ۱۱ مرداد ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران با مدال طلای پیام احمدی در وزن ۴۸ کیلوگرم، مدال نقره احمدرضا محمدیان در وزن ۷۱ کیلوگرم و ۲ مدال برنز علیرضا امیری در وزن ۴۵ کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار