ف گلپایگانی

پرداخت ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان آناصنعت قم پیش از دیدار اول لیگ برتر فوتسال

قائم مقام‌ باشگاه آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: ۱۵ درصد رقم قرارداد بازیکنان تیم فوتسال لیگ برتری آنا صنعت قم پیش از دیدار اول لیگ برتر پرداخت شد.
کد خبر : 7021
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۰
پرداخت ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان آناصنعت قم پیش از دیدار اول لیگ برتر فوتسال

روزبه بروفه اظهار داشت: با عنایت به این که اولین دیدار تیم آنا صنعت جمعه هفته جاری در قم مقابل سن ایچ ساوه برگزار می شود امروز ۱۵ درصد رقم قرارداد بازیکنان به آن ها پرداخت شد.

وی در مورد تمهیدات اندیشیده شده در مورد حضور تماشاگران در سالن ورزشی شهید حیدریان قم گفت: سه جلسه با لیدرهای باشگاه برگزار کرده ایم که هر کدام در کدام جایگاه قرار گیرند تا شعارهای تماشاگران هماهنگ و همراه با ادب و اخلاق باشد و امسال از انتخاب سرمربی تا بازیکنان اولین موضوع مد نظر باشگاه، موضوع اخلاق بوده است.

وی ادامه داد: در موضوع اخلاق به لیدرها کاملا نشان داده ایم با کسی شوخی نداریم و ما به دنبال برد با هر قیمت و شرایطی نیستیم که شخصیت ما زیر سؤال برود و اگر مشکلی پیش آید حتی اجازه ورود لیدرها را به سالن بازی نخواهیم داد.

بروفه تاکید کرد که آنا صنعت قم باید به عنوان تیم اخلاق مدار در کشور معرفی شود.

وی با اشاره به این که قانون معافیت های مالیاتی چهار سال است که از ورزش برداشته شده است گفت: به عنوان بخش خصوصی حق داریم ۱۰ درصد از سود خود را در ورزش هزینه کنیم و این ۱۰ درصد است که از درآمد هلدینگ آنا صنعت کم شده و باقی درآمد مشمول مالیات می شود.

قائم مقام‌ باشگاه آنا صنعت پاسارگاد قم افزود که برای پخش زنده مسابقات خانگی آنا صنعت از سیمای استانی قم قرارداد لازم بسته شده و ۱۳ بازی خانگی پخش زنده می شود و ممکن است ۲ تا سه بازی نیز از شبکه ورزش پخش مستقیم شود.

وی تاکید کرد: بودجه تعیین شده برای فصل جاری از سوی باشگاه برای مجموعه تیم های پایه و بزرگسالان ۱۲ تا ۱۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال به صورت کامل به آنا صنعت پاسارگاد واگذار شده است و امتیاز همه تیم های پایه نیز به همین صورت در اختیار این باشگاه قرار داده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار