ف گلپایگانی

انتخابات هیات رییسه شورای شهر قم به ۱۰ مرداد موکول شد

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: انتخابات هیات رییسه شورای شهر قم که قرار بود امروز(دوشنبه نهم مرداد) برگزار شود به دلیل غیبت ۶ عضو آن به روز سه شنبه ۱۰ مردادماه جاری موکول شد
کد خبر : 6942
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۲
انتخابات هیات رییسه شورای شهر قم به ۱۰ مرداد موکول شد

محسن محرری با اشاره به قرارگیری در روزهای پایانی سال دوم از ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم، عنوان کرد: براساس قانون ۱۳ مرداد ماه جاری آخرین روز از فعالیت سال دوم ششمین دوره شوراهاست و باید هیات رییسه جدید تا آن زمان مشخص شده باشد.

وی با بیان اینکه طبق روال دوره های پیشین انتخابات هیات رییسه، یک هفته به پایان دوره برگزار می شد تا برگزاری کمیسیون ها و جلسه صحن علنی رسمیت داشته باشد، گفت: قرار بود انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم سه شنبه هفته پیش برگزار شود که بدلیل آلودگی هوا و تعطیلی این جلسه برگزار نشد.

محرری ادامه داد: بر همین اساس تصمیم بر این شد تا انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم ساعت 7:30 امروزبرگزار شود که به دلیل عدم حضور ۶ نفر از اعضا، این انتخابات مجدد لغو شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: برغم تماس های مکرر با این ۶ نفر،موفق به برقراری تماس با آنها نشدیم و این اعضا نیز علت غیب خود را به هیات رییسه اعلام نکردند.

محرری اظهار داشت: طبق قانون برای اینکه جلسه انتخابات هیات رییسه رسمیت داشته باشد باید دو سوم اعضا حضور داشته باشند که یعنی ۹ نفر از ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر قم باید حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: با اطلاع به فرمانداری قم، نامه ای به تمامی اعضا برای روز ۱۰ مردادماه و برگزاری مجدد انتخابات ارسال و سه مرتبه پیامک‌ یادآوری نیز ارسال شده تا این انتخابات فردا برگزار شود تا اختلالی در ارائه خدمات مدیریت شهری ایجاد نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار