استاندار لرستان خبرداد؛ شناسایی ۴۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در استان

استاندار لرستان گفت: ۴۰۰ واحد مشاور املاک فاقد مجوز در استان شناسایی شده که در صورت عدم اخذ مجوز و پروانه کسب، تعطیل خواهند شد.
کد خبر : 6911
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش کاتنا ، فرهاد زیویار در دهمین جلسه ویدئو کنفرانس شورای عالی مسکن به ریاست رئیس‌جمهور با اشاره به تاکید رئیس جمهور و دولت بر انجام تعهدات پروژه‌های نهضت‌ ملی مسکن، عنوان کرد: تداوم بازرسی‌ و ادامه روند نظم‌بخشی به مشاورین املاک مورد تاکید است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در استان روند بازرسی‌ها از مشاورین املاک همچون سایر نقاط کشور در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: براساس بازرسی‌های صورت گرفته از مشاورین املاک از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط، ۴۰۰ مشاور غیرمجاز شناسایی شده‌اند که این مشاورین باید مجوز دریافت کنند در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

زیویار درباره تامین زمین نهضت ملی مسکن در استان عنوان کرد: الحاقات مناسبی برای زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی در نظر گرفته شده که با طرح آنها در جلسه آینده شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان ممکن است وضعیت کارنامه‌ای استان بهبود پیدا کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه جمعیت استان و مساحت لرستان حدود ۲ درصد کشور را تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: سهمیه‌ای که برای طرح ملی مسکن به لرستان اختصاص داده شده است ۳ درصد است که بیشتر از حد جمعیتی استان است.

زیویار عنوان کرد: بنابراین سهم استان ۱۱۶هزار واحد مسکونی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار