ف گلپایگانی

سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در قم پرداخت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: سال گذشته در راستای تحقق تبصره ۱۶ قانون بودجه ،۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغال‌زایی حدود ۴ هزار و ۹۰۰ نفر دراین استان پرداخت شد.
کد خبر : 6875
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در قم پرداخت شد

محسن امیدیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی قم افزود:‌ این استان در حوزه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ در سراسر کشور، جزو ۱۰ استان برتر قرار گرفته‌است‌.

وی اظهار داشت:‌ در این تسهیلات سقف ۱۵۰ میلیون تومان در بازپرداخت مدت زمان هفت ساله برای هر نفر در نظر گرفته شده‌است، هر تولیدکننده‌ای در صورت اشتغال‌زایی برای نفرات دیگر تسهیلات پشتیبان را دریافت خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در پایان گفت: بحث قرض الحسنه بودن و تنفس ۶ ماهه وام‌های تبصره ۱۶ از مزایای این تسهیلات محسوب می‌شود.

استاندار قم نیز در این جلسه که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ترتیب یافته بود ،‌ضمن تاکید بر توجه مدیران دستگاه‌ها در ثبت ایجاد مشاغل در سامانه رصد اشتغال استان اظهار کرد: ظرف ۱۵ روز آینده دستگاه‌ها موظف‌اند اطلاعات لازم را در این سامانه ثبت نمایند.

سیدمحمدتقی شاهچراغی در ادامه با اشاره به اقدامات مهم انجام شده توسط برخی دستگاه در استان، تصریح کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی و شرکت آبفای قم طی یک سال اخیر اقدامات قابل توجه و خوبی را در حوزه مسکن و اصلاح شبکه آب و فاضلاب داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در سال گذشته موفق به اصلاح ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در قم شده و همچنین پروژه مهم احداث تصفیه خانه بزرگی با ظرفیت ۴۰۰ لیتر برثانیه را دستور کار قرار داده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار