محور هراز به دلیل ریزش کوه مسدود شد

علیرضا بحرالعلوم

محور هراز به دلیل ریزش کوه مسدود شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل ریزش کوه در محدوده لاریجان این محور تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.
کد خبر : 6863
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
محور هراز به دلیل ریزش کوه مسدود شد

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار کاتنا در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان اظهار کرد: ساعتی پیش بر اثر ریزش کوه در‌ محدوده لاریجان استان مازندران این محور تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.
وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی و مجروحی در پی نداشته است، گفت: در جریان این حادثه عوامل راهداری و پلیس راه در محل حاضر بوده و اکنون به سرعت در حال بازگشایی این محور هستند؛ البته تا اطلاع ثانوی هم‌وطنان باید از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه تهران شمال برای سفر به استان مازندران استفاده کنند.
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از 2 مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه به صورت سنگین و پرحجم در جریان است و هم‌وطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.
سرهنگ کهریزی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از 2 مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محورها هستند.
وی تاکید کرد: از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند درخواست داریم، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌ تماس‌های «76219100 و 21877743» با پیش‌شماره «021» که مربوط به پلیس‌راه استان می‌باشد، تماس بگیرند.
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده است، ابراز کرد: هم وطنان به هیچ عنوان به مسیر هراز وارد نشوند چونکه با ترافیک‌های فوق سنگین مواجه می‌شوند و باید تا بازگشایی این محور منتظر بمانند.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار