معاون امور اقتصادی استاندار لرستان: سهم استان‌ها در گمرک نادیده گرفته می‌شود

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: صادرات در کل کشور از طریق چند گمرک محدود انجام می‌شود و سهم استان‌ها در این موضوع نادیده گرفته می‌شود.
کد خبر : 6552
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

به گزارش کاتنا ، سیروس ابراهیمی در دومین جلسه توسعه صادرات غیر نفتی استان لرستان که ظهر سه‌شنبه برگزار شد با اشاره اعتراض مجموعه کارگروه نسبت به آمار صادرات استان گفت: صادرات در کل کشور از طریق چند گمرک محدود انجام می‌شود و سهم استان‌ها در این موضوع نادیده گرفته می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: مقرر شده پیشنهادهای لازم برای انجام تمام صادرات استان از طریق گمرک لرستان و ارائه راهکارهایی برای ورود واحدهایی که گردش مالی خوبی دارند به استان از طریق اتاق بازرگانی استان، ادارات مرتبط و اداره صمت به عنوان دبیرخانه این کارگروه انجام شود.

ابراهیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب لرستان افزود: امیدواریم بتوانیم سهم لرستان را از گردشگری سلامت را نیز داشته باشیم و در این رابطه در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار لرستان به شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این دو نمایشگاه به صورت همزمان در تاریخ ۱۰ تا ۲۰ مهرماه سال جاری برگزار می‌شوند، بنا بر تصمیمات کارگروه، هر کدام از این نمایشگاه‌ها که منافع استان را در صادرات بیشتر تامین کنند با قدرت ظرفیت‌های استان را به نمایش خواهیم گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار