ف گلپایگانی

افزایش پنج برابری سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه سلفچگان قم

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، جذب سرمایه‌گذار در این منطقه نسبت به سال گذشته افزایش پنج برابری داشته‌است.
کد خبر : 6527
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
افزایش پنج برابری سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه سلفچگان قم

محمود داودآبادی ضمن اشاره به تغییر نگاه مدیریتی در این سازمان اظهار کرد: شعار ما این است که یک شهر سه هزار و ۵۰۰ هکتاری نزد ما امانت گذاشته شده تا آن را به مالکان واقعی؛ یعنی تولیدکنندگان و کارآفرینان برسانیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس با تلاش‌های صورت گرفته، جذب سرمایه‌گذار در این منطقه نسبت به سال گذشته افزایش پنج برابری داشته‌است.

وی تصریح کرد: ادعای قابل اثبات داریم که با مدل‌های جدید واگذاری زمین که تدوین شده، هر سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی که وارد منطقه ویژه سلفچگان قم شود و با این شرایط نتواند فعالیت کند؛ قطعا در هیچ مکان دیگری نمی‌تواند کار خود را پیش ببرد.

داودآبادی در پایان با اشاره به اینکه با تمام توان در حال جبران عقب ماندگی‌های این منطقه در حوزه های زیرساختی و خدمات الکترونیک هستیم، خاطرنشان کرد. ما به دنبال جذب سرمایه اجتماعی هستیم و هیچ سرمایه‌ای بالاتر از اشتغالزایی برای ما اهمیت ندارد و بنابراین سرمایه‌گذاری که اشتغال‌زایی بالایی داشته باشد، قطعاً شرایط بسیار مناسبی را برای دریافت زمین خواهد داشت.

درحال حاضر ۱۴۷ واحد تولیدی فعال در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در حال فعالیت هستند.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ۵۰ کیلومتری شهر قم، به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال – جنوب و شرق – غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار