ف گلپایگانی

آغاز به کار فعالیت های تابستانه حوزه هنری استان قم

رئیس حوزه هنری استان قم از آغاز به کار فعالیت های تابستانه حوزه هنری خبر داد و گفت:‌ برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و هنری برای اعضا و علاقه مندان به حوزه هنر در قالب نشست و کارگاه‌های تخصصی تدارک دیده شده است.
کد خبر : 6206
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
آغاز به کار فعالیت های تابستانه حوزه هنری استان قم

سید مهدی حسینی بیان کرد: واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان قم در تابستان امسال دوره های آموزشی در زمینه های هنری برگزار می کند.

وی افزود:‌ دوره ها در قالب هنرهای تجسمی، ادبیات، ادبیات نمایشی، نمایشی، تجسمی و تصویری در زمینه های اکران و نقد فیلم، کتاب خوانی، نقد و بررسی کتاب و داستان و شعر و ترانه خوانی است.

وی شاخه های آموزشی هنرهای تجسمی را شامل طراحی و نقاشی، حجم سازی و پیکرتراشی روی چوب، تذهیب، مینیاتور، خوشنویسی و برخی دیگر رشته ها عنوان کرد.

حسینی از ارایه خدمات کمک آموزشی و وسایل آموزش از قبیل سی دی و کتاب خبرداد و افزود: در کنار این دوره ها برای هنرجویان امکانات شرکت در برنامه های آموزشی و پژوهشی حوزه هنری استان قم که به صورت ماهیانه انجام می شود نیز فراهم شده است.

وی از برگزاری ویژه برنامه هایی همچون محفل قم پز در چهارشنبه های اول هر ماه خبر داد و گفت: سرناد نیز محفل ترانه است که با حضور علاقه مندان در این حوزه در چهارشنبه های سوم هر ماه برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری استان قم ادامه داد: آخر هر ماه عصرانه داستان برگزار می شود که به کتاب خوانی و نقد کتاب با حضور نویسندگان کتاب پرداخته می شود.

دوره های آموزشی سرآغاز و شعر مدرس از دیگر برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و هنری تابستانه حوزه هنری استان قم است که حسینی به آن اشاره کرد.

وی گفت: محفل شعر «بهار نارنج» ویژه بانوان به صورت ماهانه و توسط واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.

حسینی از برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی به عنوان دیگر برنامه های تابستانه خبرداد و بیان کرد: نشست صبح تماشا از جمله این برنامه هاست که به نقد آثار برگزیده جشنواره داستان انقلاب اختصاص دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار