استاندار لرستان: ابتکار وزارت کشور در برگزاری جلسه با استانداران می‌تواند منشا اثرات مثبت برای استان‌ها باشد

استاندار لرستان ابتکار وزارت کشور در برگزاری جلسه ویژه استانداران و معاونان استاندار را مثبت ارزیابی کرد و عنوان کرد این جلسات می‌تواند برای استان‌ها منشا اثرات مثبتی باشد.
کد خبر : 6193
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

به گزارش کاتنا ، فرهاد زیویار  در حاشیه  دیدار با وزیر کشور، با بیان اینکه ابتکار وزارت کشور در برگزاری جلسه ویژه استانداران و معاونین استاندار با وزیر کشور را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: برگزاری این جلسه و حضور معاونان وزیر کشور و استاندار در این جلسه و بیان نقطه نظرات مختلف، ارائه راهکارها، مشاوره‌ها و ایده‌های مختلف و پیگیری‌هایی که لازم است صورت پذیرد می‌تواند در برطرف شدن مسائل و مشکلات استان‌ها راهگشا و منشا اثر باشد.

وی با اشاره به اینکه استانداران جلسات متعددی با وزیر کشور در طی سال برگزار می‌کنند، افزود: این ابتکار که حضور تمام معاونان وزیر و معاونان استاندار برای احصا و پیگیری مسائل استان‌ صورت گرفت، ابتکار جدیدی بود.

استاندار لرستان در مورد مباحث مطرح شده در این نشست گفت: هر یک از معاونین در حوزه تخصصی خود کارنامه‌ای از عملکرد خود را ارائه کردند.

زیویار گفت: در حوزه معاونت عمرانی اقدامات انجام شده در حوزه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، پروژه‌های راکد استانی و ملی، حجم سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در استان در حوزه معاونت اقتصادی و مباحثی همچون حاشیه‌نشینی، خودکشی، حجاب و عفاف، فرزندآوری، جوانی جمعیت در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی  مربوط به استان در این جلسه عنوان شد.

استاندار لرستان افزود: وزیر کشور از مدیریت استان خواستند که برنامه‌ و گزارشی را آماده کنند براساس انتظارات دولت و استان، حمایت‌ها و اقدامات لازم برای رفع موارد مطرح شده در جلسه از سوی وزارت کشور صورت پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار