رئیس پارک علم و فناوری استان خبر داد؛ برگزاری بوت کمپ ویژه کودکان و نوجوانان در لرستان

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: با همکاری پارک علم و فناوری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، بوت کمپ‌های آموزشی فناوری برای کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.
کد خبر : 6190
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش کاتنا، فرهاد نامداری روز سه شنبه  20  تیر ماه در جلسه مشترک بین پارک علم و فناوری لرستان و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در کشور ما، کارآفرینی فناورانه کلید توسعه فناوری و اقتصاد است و این مهم از مسیر فرهنگ سازی در سنین پایین و آشنا سازی کودکان با محیط کسب و کارهای فناورانه و برگزاری رویدادهای متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان هموار می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری لرستان به دنبال توسعه خدمات تحقیقاتی، مطالعاتی و استفاده حداکثر از پتانسیل‌های موجود بین است، افزود: ایجاد ارتباط موثر بین پارک و کانون و همکاری در اجرای رویدادهای فناور محوری که در عین حال برای کودکان جذاب باشد، می تواند فرهنگ ایجاد فناوری در استان را تقویت کند.

در ادامه جلسه محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پروش فکری لرستان اظهار کرد: از آنجایی که کودکان سرمایه آینده کشور هستند، باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرند و با شروع همکاری با پارک علم و فناوری لرستان می توانیم کودکان را با فضای کار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد پارک علم و فناوری، فناور محور است، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز مهم و تاثیرگذار در جامعه و بخصوص در تربیت مناسب نسل آینده است، بنابراین پارک و کانون می توانند متناسب با نیاز روز کودکان و نوجوانان، فصل جدیدی از برگزاری رویدادهای را آغاز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار