طی مراسمی با حضور معاون وزیر کار : سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان معارفه شد

طی مراسمی با حضور معاون وزیر کار ، سید فرهاد ناصری نیا، عصر شنبه 17 ختیر ماه به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی و از خدمات علی جهانی تجلیل شد.
کد خبر : 6110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۴

به گزارش کاتنا ،  در مراسمی با حضور کریمی بیرانوند معاون اشتغال  وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ، ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، مدیران کل شورای هماهنگی ، سید فرهاد ناصری نیا به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان معرفی و از خدمات علی جهانی تجلیل و تقدیر شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این مراسم همدلی و کار جهادی را مهمترین رمز موفقیت در کار عنوان کرد و گفت: با برنامه های ابلاغی وزارت متبوع و تعامل و همکاری با همه ارگانها و نهادهای استان تلاش می کنیم به مردم لرستان صادقانه خدمت کنیم .

وی تصریح کرد: تلاش همه مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان کمک به حفظ اشتغال موجود و حمایت از تولید و تقویت سه جانبه گرایی با همراهی و هماهنگی و هم افزایی همه دستگاههای اجرایی است .

سید فرهاد ناصری نیا  دارای کارشناسی ارشد ، معاون امور اجتماعی و معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان را در سوابق خود دارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار