ف گلپایگانی

ابراهیمی: فوتبال ایران سالهاست در آسیا حرفی برای گرفتن ندارد/ بیرانوند مدیون پرسپولیس است

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: فوتبال ما چند سال است در آسیا هم حرفی برای گرفتن ندارد و متاسفانه همچنان روی چند بازیکن ناموفق سرمایه‌گذاری می‌شود که حاصلی هم نخواهد داشت.
کد خبر : 6077
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
ابراهیمی: فوتبال ایران سالهاست در آسیا حرفی برای گرفتن ندارد/ بیرانوند مدیون پرسپولیس است

ناصر ابراهیمی در مورد حواشی اخیر علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: همین داستان را در قدیم با هاشمی‌نسب داشتیم. وقتی که او بازیکن پرسپولیس بود، مدیران باشگاه برای عقد قرارداد جدید با وی مذاکره کردند. از طرف دیگر باشگاه استقلال هم به او پیشنهاد چند برابری داد و در نهایت به استقلال رفت اما خوشحالم بیرانوند ماندگار شد.

وی ادامه داد: شاید هاشمی نسب بعد از حضور در استقلال به خصوص در اولین دربی فشارهای بسیار زیادی را از سوی هواداران پرسپولیس تحمل کرد اما بعد از مدتی توانست به شرایط عادی بازگردد و به زندگی حرفه‌ایی خود ادامه داد. خوشحالم بیرانوند در پرسپولیس ماند اما باید قبول کنیم آنها هم باید به شرایط زندگی خود فکر کنند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک بازیکن نهایتا می‌تواند ۱۰ سال در اوج باشد و به همین دلیل آنها به فکر درآمد و رفاه خانواده‌های خود هستند.

 

ابراهیمی در خصوص آینده بیرانوند در پرسپولیس، بیان کرد: هیچ تیمی برای بیرانوند، پرسپولیس نمی‌شود. او در این تیم اوج گرفت و هر چیزی از فوتبال دارد را مدیون پرسپولیس است.

وی تصریح کرد: مدیران ما باید برای جذب بازیکنان، برنامه‌ریزی درستی داشته باشند چراکه این خوب نیست استعدادهای فوتبال ما به هر قیمتی راهی لیگ‌های سطح پایین خارجی شوند.

این مربی باتجربه با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات کافا، عنوان کرد: فوتبال ایران ۱۰ سال است که با ضعف فنی جدی روبه‌رو است و دیگر به معنای واقعی، ستاره‌ نداریم. سال‌هاست در آسیا حرفی برای گفتن نداریم و حتی مقابل تیم‌های درجه ۲ مثل عراق هم در جام ملت‌ها شکست خورده‌ایم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام‌جهانی نیز ثابت شده هیچ پیشرفتی نداشته‌ایم و متاسفانه چند سال است برای تعدادی بازیکن ناموفق سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که حاصلی هم نداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار