معاون امور تعاون اداره کل کار استان: ثبت نام تعاون‌گران لرستان در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر آغاز شد

معاون امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز فرایند ثبت نام تعاونگران و شرکت‌های تعاونی استان در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.
کد خبر : 5936
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش کاتنا ، ذلیخا پورقبادی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام دبیرخانه جشنواره تعاونی‌های برتر وزارت کار، از 12 تا 30 تیر ماه سال جاری، فرآیند حضور در جشنواره تعاونی‌های برتر در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir در دسترس شرکت های تعاونی متقاضی ثبت نام در جشنواره تعاونی‌های برتر است.

وی افزود: مدیران شرکت‌های تعاونی می‌بایست با نام کاربری و رمزعبور اختصاصی خود، وارد سامانه شده و نسبت به تکمیل پرسشنامه ها اقدام کنند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: ضرورت دارد متقاضیان در همان روزهای نخست نسبت به تکمیل پرسشنامه ها اقدام کرده و تقاضای خود را به روزهای پرترافیک پایان مهلت مقرر موکول نکنند.

پورقبادی ادامه داد: مهمترین شاخص انتخاب تعاونی‌های برتر در سال‌ جاری، رعایت اصول بین‌المللی تعاون، از جمله اصل داوطلبانه بودن عضویت، نظارت اعضاء به اداره امور تعاونی، مشارکت اقتصادی اعضا، استقلال تعاونی، آموزش و اطلاع‌رسانی و توجه به جامعه و محیط ‌زیست است.

وی با اشاره به اهداف عمده این جشنواره، یادآور شد: توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه و همچنین ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف این جشنواره است.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر و تجلیل از تعاونگران نمونه استانی و ملی در هفته تعاون ( 7 الی 13 شهرویور ) برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار