مدیر عامل شرکت گاز استان خبر داد؛ گازرسانی به ۱۳۰ روستا در لرستان / اجرای ۱۸ هزار و ۳۰۰ انشعاب در سال جاری

مدیر عامل شرکت گاز لرستان از گاز رسانی به ۱۳۰ روستا در سطح استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر : 5878
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش کاتنا ، کرم گودرزی در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گاز لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی لرستان ۹۶.۴ درصد و در بخش شهری ۹۹.۹ درصد است، اظهار داشت: گازرسانی به ۱۳۰ روستا ظرف سال گذشته انجام شده و پروژه های مهمی در زمینه های بازسازی و مقاوم سازی تاسیسات، توسعه فضای اداری و راه اندازی سامانه های کاربردی صورت گرفته و اهداف کمی مصوب در بخش های اجرای شبکه تغذیه گاز، شبکه توزیع، نصب انشعاب، اشتراک پذیری و حجم جایگزین گاز طبیعی در صنایع بصورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

وی افزود: اجرای بیش از ۶۰۰ کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه گاز طبیعی، اجرای رینگ تقویتی دورود، ازنا و الیگودرز، اجرای ۱۸ هزار و ۳۰۰ انشعاب، گازرسانی به ۱۲۰ روستا و۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی سطح استان از برنامه های سال جاری است..

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: در سفر آذرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت‌های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شد که شرکت گاز استان در اجرای موفقیت آمیز این مصوبات اهتمام ویژه‌ای داشته است که در این راستا گازرسانی به ۱۱۳ روستای استان با اعتبار بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال انجام شد و در انتهای سال گذشته به اتمام رسید.

گودرزی ادامه داد: گازرسانی به شهر شول آباد و ۲۸ روستای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از شروع فصل سرد سال جاری به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: همچنین گاز رسانی به شهر تیتکان بزنوید و ۱۹ روستای محور مذکور در ۲ فاز اجرایی شد که به صورت مجزا توسط دو پیمانکار در حال انجام می‌باشد و در مجموع ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار