مدیرکل فناوری اطلاعات لرستان خبرداد؛ اشتغال ۱۳۴ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح در استان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طی سه‌ماهه نخست امسال زمینه اشتغال ۱۳۴ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح این استان فراهم شد.
کد خبر : 5811
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش کاتنا، مجتبی صارمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ با برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه اشتغال ۱۳۴ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان فراهم شد.

وی افزود: در راستای تأکیدات و فرامین رهبر معظم انقلاب برای توانمندسازی سربازان وظیفه، مبنی بر این که باید دوران خدمت سربازی را بستری مناسب برای ارائه آموزش‌های مهارتی و بازار محور به این سرمایه‌های انسانی است، این امر صورت‌ گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان داشت: اشتغال‌زایی، جذب سربازان به بازار کار پس از پایان خدمت نظام‌وظیفه، تربیت نیروهای جوان و نوآور برای بهبود فضای کسب‌وکار، ارتقای بهره‌وری سربازان وظیفه در دوران خدمت مقدس سربازی و بهبود کیفیت و کمیت انجام‌ وظیفه از اهداف توسعه آموزش‌های مهارتی در حوزه ICT است.

صارمی، گفت: فراهم‌کردن زمینه اشتغال مؤلفه اصلی و مهم در ارائه آموزش‌های مهارتی است، آموزش‌های تخصصی سربازان در محل پادگان‌ها ارائه می‌شود و پس از پایان و انجام سنجش کتبی و عملی، گواهینامه مهارتی به آنها اعطا می‌شود.

وی افزود: در این راستا دوره‌های ICT شامل تعمیرات تلفن همراه، امنیت شبکه، تجارت الکترونیک و فیبر نوری برای ۱۳۴ نفر به میزان چهارهزار و ۱۶۵ نفر ساعت برای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در استان برگزار و گواهینامه مهارتی اعطا شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار