ف گلپایگانی

نائب قهرمانی قم در مسابقات کشوری میانداری انفرادی و هنرمرشدی

صبح امروز اختتامیه مسابقات کشوری میانداری انفرادی و هنرمرشدی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی در محل زورخانه شهیدان سلیمانیان قم برگزار شد و استان تهران و قم به ترتیب به مقام‌ قهرمانی و نائب قهرمانی رسیدند.
کد خبر : 5700
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
نائب قهرمانی قم در مسابقات کشوری میانداری انفرادی و هنرمرشدی

مسابقات میانداری انفرادی و هنر مرشدی قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور با عنوان گرامیداشت دهه امامت و ولایت (یادبود شهدای گرانقدر عرفه) طی روزهای 7 تا 9 تیرماه در قم برگزار شد و استان تهران و قم به ترتیب به مقام‌ قهرمانی و نائب قهرمانی رسیدند.

در این‌مسابقات ۱۵۰ شرکت کننده از ۲۱ استان کشور از جمله استان های خراسان رضوی، ایلام، فارس، کرمان، قم، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان جنوبی، اصفهان، البرز ، کردستان، لرستان، قزوین، کرمانشاه، همدان، مرکزی، سمنان، گلستان، مازندران، تهران و گیلان برای کسب عنوان برتری در رشته میانداری انفرادی و هنر مرشدی طی ۲ روز با یکدیگر در زورخانه شهیدان سلیمانیان استان قم به رقابت پرداختند.

سرانجام تیم استان تهران با ۲۷ امتیاز، قهرمان این دوره از رقابتها شد و تیم های استانهای قم، اصفهان، لبرز، سمنان و مازندران نیز به ترتیب با 24، 24، 20، 17 و 17 امتیاز بر سکوی دوم تا ششم قرار گرفتند.

اسامی‌ نفرات برتر:

در رشته میانداری انفرادی رده سنی نونهالان، ابوالفضل آجدانی از سمنان مقام اول، علی معظمیان از تهران به مقام دوم و احسان معصومی از البرز و ابوالفضل کریمی از اصفهان به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

در رشته هنر مرشدی رده سنی نونهالان نیز امیرحسین جهانفرد از تهران به مقام اول، سیدمجتبی هاشمی از مازندران به مقام دوم و امیرارسلان قدیری از خراسان رضوی و محمدامین محمدی از خراسان جنوبی به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

در رشته میانداری انفرادی رده سنی نوجوانان نیز مجتبی درگومه از قم، محمدعرفان زمینی از البرز و سیدمعراج موسوی از تهران و علی تیموری از سمنان، به ترتیب به مقام های اول تا سوم مشترک رسیدند.

در رشته هنر مرشدی رده سنی نوجوانان نیز، علی نورمحمدی از قم، علیرضا امینی از قزوین و ابوالفضل درزی از مازندران و امیرحسین غلامی از اصفهان به ترتیب به مقام اول تا سوم مشترک رسیدند.

همچنین علی جلیجو از استان تهران، مهدی عظامی از استان قم و علیرضا حیدری از استان اصفهان به ترتیب به عنوان مربیان برتر این دوره از رقابت های زورخانه ای انتخاب شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار