ف گلپایگانی

عظیمی به مدال طلای کشتی جام یاشاردوغو رسید؛ آقایی برنز گرفت

مسابقات سه وزن از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که تیم منتخب جوانان کشورمان به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
کد خبر : 5446
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
عظیمی به مدال طلای کشتی جام یاشاردوغو رسید؛ آقایی برنز گرفت

در پایان مسابقات روز دوم جام یاشاردوغو محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا و حسین محمدآقایی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۴ کیلوگرم، حسین محمدآقایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از ترکیه را مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر ۷ مغلوب حریف از رومانی شد و به دیدار رده‌بندی رفت. محمدآقایی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی‌گیری از ترکیه را از پیش‌رو برداشت و به مدال برنز رسید.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، سبحان رحمانی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب تیگیف از جمهوری آذربایجان شد و با توجه به شکست حریفش از دور رقابت‌ها کنار رفت. فرزاد صفی جهانشاهی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب آشیروف از جمهوری آذربایجان شد و با توجه به شکست حریفش از دور رقابت‌ها حذف شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که با حضور ۴ کشتی‌گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می شود، مبین عظیمی با نتیجه ۱۳ بر ۲ حریفی از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر استوله افتیموف از مقدونیه را از پیش‌رو برداشت. عظیمی در مبارزه سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل دیگر حریف ترکیه‌ای به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار