معاون ستاد عتبات عالیات کشور خبر داد؛ کمک هزار میلیاردی مردم ایران برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات

معاون جذب و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات: مردم ایران سال گذشته هزار میلیارد تومان برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.
کد خبر : 5374
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش کاتنا، علی اصغر محمدی پور در جشنواره `نشان محبت` در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی دانشگاه لرستان با اشاره به تاثیرگذاری قشر زنان در حوزه فرهنگ اظهار کرد: امیدواریم مواکب اربعین مادر محور شود تا مادران با نگهداری کودکان توسط مواکب، به مناسبت های مذهبی بپردازند چراکه بانوان نقطه هدف دشمنان هستند.

وی افزود: بنیانگذار ستاد عتبات عالیات شهید قاسم سلیمانی است و تاکنون صدها بنای ارزشمند در عراق توسط ایرانیان ساخته شده و بهترین اماکن مذهبی نیز توسط هزاران مهندس ما در حال ساخت است.

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات کشور ادامه داد: احداث صحن حضرت زهرا (س) تمام شده است که افتتاح خواهد شد همچنین بازسازی سامرا به اتمام رسید که بانوان می‌توانند با اهدا و نذر طلا، پول، خانه و باغ در امر بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنند.

محمدی پور تصریح کرد: در آینده نیز صحن‌های امام حسن مجتبی (ع) و حبیب بن مظاهر ایجاد خواهد شد که برای تحقق این امر، نیازمند مشارکت های مردمی هستیم.

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات کشور گفت: ساماندهی مواکب اربعین حسینی (ع) در ایران و عراق از اولویت‌های کاری این ستاد است.

این جشنواره با هدف جذب حمایت‌های مالی و معنوی خیران در راستای توسعه حرم‌های عتبات عالیات برگزار شد، سال گذشته سرانه کمک هر لرستانی به بازسازی عتبات عالیات، هفت هزار و ۵۰۰ تومان بود که امسال به ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و از میانگین کشوری بالاتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار