ف گلپایگانی

آغاز پروژه تخریب انتخابات با تقطیع صحبت‌های معاون وزیر کشور

تحلیلگر رسانه گفت: دشمن از صحبت‌های معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور ترسیده و توسل به تاکتیک عنوان‌سازی و تقطیع صحبت های او نیز از جنبه وحشت است.
کد خبر : 5202
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
آغاز پروژه تخریب انتخابات با تقطیع صحبت‌های معاون وزیر کشور

رسانه‌های ضد ایرانی پروژه تخریب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با سانسور و تقطیع صحبت های “ محمدرضا غلام‌رضا” معاون سیاسی وزیر کشور آغاز کرده اند.
رسانه‌های ضدایرانی فیلم ۳۰ دقیقه‌ای معاون سیاسی وزیر کشور را که ۲۴ خرداد سال جاری از صداوسیمای مرکز مازندران منتشر شده بود را با سانسور و تقطیع تحت عناوینی همچون ترس مسوولان منتشر کردند.
سینا قربانی تحلیلگر رسانه در این رابطه به خبرنگار ایرنا، گفت: رسانه های فارسی زبان خارجی که در صدد تشدید انگاره های ترس و جرات‌بخشی حبابی به برخی از کاربران فضای مجازی هستند، صحبت های معاون سیاسی وزیر کشور را با تاکتیک عنوان‌سازی، تقطیع کردند.
وی افزود: عنوان سازی یکی از مهمترین و در عین حال موثرترین تاکتیک های رسانه‌ای برای تاثیر مشخص بر مخاطبان است و با این روش رسانه می تواند به صورت هدفمند، مفهوم مورد نظر خود را در ذهن مخاطبان ایجاد نماید.

آغاز پروژه تخریب انتخابات با تقطیع صحبت‌های معاون وزیر کشور

قربانی، ادامه داد: رسانه‌های ضد ایرانی در مرحله دوم، پس از عنوان سازی و ایجاد مفهوم مدنظر خود در ذهن کاربران با استفاده از تکنیک تکرار و بمب‌باران اطلاعات مفهوم ساخته شده خود را در ذهن‌ها نهادینه می کنند.
این کارشناس مسائل رسانه می‌افزاید: در موضوع تقطیع صحبت های معاون سیاسی وزیر کشور نیز رسانه‌های خارجی فارسی زبان و لشکر ربات های فیک آنان در فضای مجازی کلید واژه ترس مسوولان را قصد دارند نهادینه کنند، در صورتی که فیلم صحبت های غلام‌رضا که از شبکه تبرستان منتشر شد حدود ۳۰ دقیقه بود و برخی از جملات را رسانه‌های ضد ایرانی از دقایق دیگر همین فیلم به کلیپ با تدوین اضافه کردند تا بتوانند عنوان جعلی خود را در ذهن‌ها نهادینه سازند.
قربانی با اشاره بر اینکه حریف از برنامه ریزی های منسجم مسوولان ترس و واهمه دارد، اظهار کرد: دشمن از صحبت های معاون سیاسی وزیر کشور که بیان داشت برای ساعت صفر برنامه‌ریزی کنند، ترسیده است و تقطیع صحبت های او نیز از جنبه ترس است، زیرا می داند که هم‌افزایی مسوولان موجب خواهد شد که در ساعت “صفر ” به عقب رانده شوند و در عین حال همانند پروژه های گذشته خود شکست خواهند خورد.
اولین همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران استان‌های تهران، سمنان، گلستان، البرز، مازندران و گیلان به مدت سه روز در محمودآباد در ۲۴ خراد در مازندران برگزار شد.
براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار