رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان: پروژه‌های بزرگ اولویت دار باید برای استقرار چرخه بهره‌وری انتخاب شوند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: پروژه های بزرگ اولویت دار باید برای استقرار چرخه بهره وری انتخاب شوند که نمونه الگویی برای سایر پروژه‌ها باشند.
کد خبر : 5166
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۰

به گزارش کاتنا ،  سمانه حسن‌پور در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان و کمیته بهره‌وری به تشریح وضعیت استقرار چرخه بهره‌وری استان در مقایسه با کشور پرداخت و اظهار داشت: در سازمان ملی بهره‌وری  استقرار چرخه بهره وری در پروژه‌های بزرگ مدنظر و در واقع ما به دنبال انتخاب پروژه هایی هستیم که چرخه بهره‌وری  را بتوانیم در آنها مستقر کنیم.

وی افزود:  باید در حوزه‌های آب، کشاورزی و صنعت متمرکزتر شویم و در این حوزه پروژه‌ها را انتخاب کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان  ادامه داد: متقاضیان اشتغال در دستگاه های اجرایی حتما باید در آزمون استخدامی شرکت کنند و بعد از پذیرش وارد مرحله گزینش شوند.

حسن پور با تاکید بر به‌کارگیری فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استان که در جلسه شورای ترویج هم به آن تاکید شد، افزود: یک سری دستگاه‌های اجرایی هستند که بعد از گذشت ۲ سال از برگزاری آزمون هنوز اقدامی برای آنها در سامانه صورت نگرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه حتماً یک گزارش تحلیلی مفصل از این روند برای استاندار و رئیس بنیاد شهید کشور ارسال می‌شود، تصریح کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی استانی بیش از آنکه سازمان مدیریت ورود کند اقدامات لازم را انجام دهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان به مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: دستگاههای اجرایی استان موظفند نسبت به تولید، چاپ و نصب کد دو بعدی کارکنانی که به طور مستقیم به ارباب روجوع خدمت می کنند اقدام نمایند و دستگاههای که نسبت به معرفی کاربر سامانه سینا جهت بارکد مذکور برای کارکنان خود اقدام نکره اند حداکثر تا پایان خرداد ماه کاربر را به این سازمان معرفی کنند.

حسن پور در پایان تاکید کرد: به استناد تبصره(2) ماده(6) ضوابط اجرایی سال 1402، هرگونه افزایش نیروهای شرکتی نسبت به سال 1401 به پیشنهاد دستگاه اجرایی و تایید کمیته مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور قابل انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار