استاندار لرستان : مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مدیریت منابع آبی تلاش کنند

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت موضوع کم‌آبی و همکاری مردم در این زمینه گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در مدیریت منابع آبی تلاش کنند.
کد خبر : 5163
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۶

به گزارش کاتنا ، فرهاد زیویار در جلسه ستاد مشترک الگوی کشت محصولات کشاورزی و شورای حفاظت از منابع آب، با اشاره به اهمیت موضوع کم‌آبی و همکاری مردم در این زمینه گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در مدیریت منابع آبی تلاش کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به مردم، اظهار کرد: اگر در حوزه وظایف خود با مردم شفاف سخن بگوییم انتظارات متوجه یک بخش نخواهد شد؛ بنابراین در حوزه ذخایر آب، کشاورزی و سایر مباحث راهبردی نیز این نگاه باید وجود داشته باشد.

وی به اهمیت مدیریت مصرف آب در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش‌های مناسب امسال، اگر در فصل تابستان مدیریت صحیح مصرف آب را داشته باشیم مشکلات کمتری را در ذخایر آبی خواهیم داشت، در غیر این صورت مانند سال گذشته در برخی مناطق با تانکر مجبور به آبرسانی خواهیم شد.

زیویار بیان کرد: صدا و سیمای استان با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به موقع و همراهی با مدیران در جهت ایجاد مشارکت بیشتر مردم، اقدامات لازم را در قالب برنامه‌های مختلف را می‌تواند به عمل آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار